نماینده شرکت شستا

به دنبال تعطیلی شرکت صنایع چوب اسالم نیستیم/ کارگران مجددا دعوت به کار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، میرسعیدی اعلام کرد:به دنبال تعطیلی شرکت صنایع چوب اسالم نیستیم و با فعالیت مدیرعامل و هیات مدیره جدید و همکاری کارکنان و کارگران مربوطه، دوره پرباری را در این شرکت شاهد خواهیم بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، میرسعیدی در بازدید از کارخانه صنایع چوب اسالم و گفت و گو با کارگران و کارکنان آن افزود: هرگز به تعدیل نیرو و اخراج کارگر در این مجموعه اقدام نخواهیم کرد و آنهایی که به نوعی کنار گذاشته شده اند، به کار دعوت خواهند شد.
نماینده شرکت شستا اظهار کرد: شستا برای رونق و سود دهی شرکت صنایع چوب اسالم برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت دارد که بزودی آنها را اجرا خواهیم کرد و امیدواریم با اجرای طرح توسعه آن، صنایع چوب اسالم وارد بورس شود.۸۲۳۳۶۱۷۸-۷۱۲۲۷۶۰۲
وی بیان کرد: به دنبال تعطیلی شرکت صنایع چوب اسالم نیستیم و با فعالیت مدیرعامل و هیات مدیره جدید و همکاری کارکنان و کارگران مربوطه، دوره پرباری را در این شرکت شاهد خواهیم بود.
میرسعیدی ادامه داد: اهالی اسالم و به خصوص کارکنان صنایع چوب این شهرستان، انسانهای بزرگوار و فعالی هستند و همراه با آنها برای رفع مشکلات این شرکت و رونق دوباره آن تلاش خواهیم کرد.
شرکت صنایع چوب اسالم با بیش از ۶۰ سال سابقه فعالیت از بزرگترین شرکت های صنعتی استان گیلان است و تا چند سال گذشته محصولات خود را با عنوان صنایع چوبی اسالم که به برند تجاری تبدیل شده، عرضه و به برخی از کشورهای اروپایی نظیر ایتالیا صادر می کرد و به عنوان قطب کارگری استان گیلان و شهرستان اسالم محسوب می شد؛ این شرکت اکنون به دلیل تنگناهای مالی با مشکلاتی نظیر تعویق پنج ماه حقوق و مطالبات کارگران روبروست.
شهر اسالم با حدود ۴۰ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان تالش در استان گیلان است.

Share