معاون فرماندار شفت؛

بسیج برگرفته از عاشورا است/همه کسانی که دل در گرو نظام اسلامی دارند بسیجی هستند/تفکر بسیجی به جغرافیای ایران محدود نشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حیدری نژاد با اشاره به اینکه تفکر بسیجی مد نظر امام و رهبری ضامن بقای نظام جمهوری اسلامی است تصریح کرد: تفکر بسیجی به جغرافیای ایران محدود نشد و امروز همین تفکر بسیجی است که دشمنان اسلام را در سوریه، یمن و عراق زمین گیر کرده است و همه ما باید در ترویج این تفکر بسیجی سهیم باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رحمت حیدری نژاد در جلسه ستاد هماهنگی هفته بسیج با اشاره به همزمانی آغاز این مناسبت با اربعین حسینی افزود: بسیج برگرفته از عاشورا است.

photo_2016-11-17_09-06-03

وی با اشاره به فرمان امام خمینی (ره) در ۵ آذر ۵۸ مبنی بر تاسیس بسیج مستضعفین افزود: بسیجیان دل در گرو امام، انقلاب و رهبری داشتند و امروز منسجم تر در عرصه ها حضور دارند.

معاون فرماندار شفت با بیان اینکه نیروهای مردمی در تمام کشورها با عناوین مختلف وجود دارند که به صورت خودجوش به همدیگر کمک می کنند افزود: این موضوع در کشور ما با ارزش های انقلاب اسلامی آمیخته شده است.

وی با بیان اینکه بسیج به معنی عزم و اراده است خاطرنشان کرد: همه کسانی که دل در گرو نظام اسلامی دارند بسیجی هستند.

حیدری نژاد با اشاره به اینکه تفکر بسیجی مد نظر امام و رهبری ضامن بقای نظام جمهوری اسلامی است تصریح کرد: تفکر بسیجی به جغرافیای ایران محدود نشد و امروز همین تفکر بسیجی است که دشمنان اسلام را در سوریه، یمن و عراق زمین گیر کرده است و همه ما باید در ترویج این تفکر بسیجی سهیم باشیم.

در ادامه این جلسه فرمانده سپاه ناحیه شفت با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا و اغتشاشات پس از آن افزود: طرح های استکبار جهانی برای به چالش کشاندن انتخابات ملت های مظلوم اکنون گریبان گیر خودشان شده است.

سرهنگ شهرام قاسمی با بیان اینکه نامزد های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا همدیگر را به فساد اخلاقی متهم می کردند افزود: تصمیم گیرنده در آمریکا یک شخص نیست و فشارهای سیاسی سبب خواهد شد که ترامپ  نتواند به وعده های خود در باره سوریه و بشار اسد عمل کند.

Share