مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گیلان

برق تمامی روستاهای گیلان وصل شد/ آماده باش ۲۵ اکیپ عملیاتی در شهرستان شفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت: درحال حاضر هیچ روستای بدون برق در استان نداریم و برق تمامی روستاها وصل شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت: درحال حاضر هیچ روستای بدون برق در استان نداریم و برق تمامی روستاها وصل شده است.۸۲۳۲۱۶۱۱-۷۱۱۹۹۴۳۸

حمیدرضا حکمت افزود: با وجود سختی کار بویژه در تاریکی شب و ارتفاع بیش از یک متر برف در برخی نقاط٬ اکیپ های امدادی کوشیدند تا برق تمامی روستاهای واقع در شهرستان های شفت و صومعه سرا که قطع بود، برقرار شود.
وی اظهار کرد: با وجود وصل شدن برق٬ ۲۵ اکیپ عملیاتی در شهرستان شفت آماده باش هستند تا در صورتی‌که مواردی مبنی بر قطعی برق اعلام شد٬ نسبت به رفع آن اقدام کنند.
حکمت تصریح کرد: برخی مناطق امام زاده اسحاق و کبودشهر شهرستان شفت که افرادی در آنجا ساکن هستند٬ سخت گذر و جنگلی است و امکان جا ماندن برخی مشترکان در این نواحی وجود دارد.
شهرستان های شفت و صومعه سرا در غرب استان گیلان واقع هستند.
به دنبال بارش برف سنگین در گیلان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه گذشته، برق هشت هزار مشترک استان در فومن٬ شفت٬ صومعه سرا٬ رستم آباد٬ امام زاده هاشم و حوزه رشت محدوده لاکانشهر و شهرک صنعتی پیام نور قطع شده بود.

Share