جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران

برخی به دنبال تعیین رهبر سوم برای کشور هستند/اینجا جای سکوت نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: باید مراقب بود چرا که دشمنان اسلام می خواهند اسلام سکولار، اسلام تکفیری و شیعه لندنی را در جامعه و حوزه های علمیه جا بیاندازند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از انتخاب، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: باید مراقب بود چرا که دشمنان اسلام می خواهند اسلام سکولار، اسلام تکفیری و شیعه لندنی را در جامعه و حوزه های علمیه جا بیاندازند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گرد همایی قشر سازمان بسیج طلاب و روحانیون که در حوزه علمیه امیرالمومنین (ع) برگزار شد ضمن تبریک میلاد با سعادت رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع) وهفته وحدت گفت: روحانیون وارثان پیامبر و زبان گویای دین هستند.وظیفه روحانیت حفاظت از دین است روحانیون یاد گرفته اند که دست و جان خود را بدهند ولی دین و آرمان های اسلام را از دست ندهند.

وی با اشاره به اینکه روحانیت همواره خط مقدم دفاع از دین بوده و هست ادامه داد: روحانیت وظیفه راهبری جامعه را بر عهده دارد و همانطور که شاهد بودیم امام خمینی (ره) و فرزندانشان یکی از جلوه‌های این جایگاه بودند. لازمه عمل درست روحانیت شناخت درست خطرات و تهدیدات موجود در جامعه و کشور است. لذا رهبر انقلاب نیز در دیداری که چندی پیش با طلاب داشتند به این نکته تاکید داشتند و به مسائلی چون نفوذ، تحریف امام و اقتصاد مقاومتی اشاره ویژه ای داشتند و در واقع نقشه راه روحانیون را مشخص و تبیین کردند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به فعالیت های استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام اظهار داشت: جنگ بین جبهه حق و باطل تمام شدنی نیست. برخی در این خیال خام نباشند که جنگ بین اسلام و استکبار تمام شدنی است و اینکه برخی می گویند جنگ بر سر انرژی هسته ای و حقوق بشر است سخن اشتباهی محسوب می شود چرا که استکبار جهانی با دین مبین اسلام مشکل دارد و تا این دین را از ما و جهان اسلام نگیرد ول کن ماجرا نخواهد بود.

حاجی صادقی تصریح کرد: جبهه استکبار در برابر جبهه انقلاب اسلامی احساس خطر کرده آنها احساس کرده اند که جبهه انقلاب اسلامی مرگ تدریجی آنها را رقم زده است و این درست است انقلاب اسلامی ایران اسلام را به سراسر جهان انتقال داده و توانسته شاخص های ابر قدرتی را از آمریکا بگیرد.

وی افزود: امروز آمریکا دیگر فیصله دهنده مسائل نیست و برای مثال در موضوع خاورمیانه خودشان می گویند بدون حضور ایران مشکل عراق و سوریه حل شدنی نیست. امروز هرکسی یا گروهی که با آمریکا دوستی کند مرگش حتمی است و کسینجر به این واقعیت اقرار کرده است. آنها میگویند دیگر نگران حزب الله لبنان نیستیم بلکه نگران ظهور حزب الله لندن و آمریکا هستیم. آمریکایی ها بر این باورند که رهبری ایران هرچه گفته است محقق شده و به یک سردرگمی در اقداماتشان رسیده اند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: دشمن با یک تفکر و حربه عظیم به دنبال این است که ماندگاری انقلاب را به خطر بیندازد به همین دلیل رهبر انقلاب تاکید بسیاری بر تقویت جبهه انقلاب و مقاومت دارند.

وی با اشاره به اینکه باید همواره از ولایت فقیه تبعیت کنیم ادامه داد: امروز وفادار به امام حسین (ع) و با امام حسین بودن را باید آموزش داد و در حال حاضر با ائمه بودن حفظ ماندگاری انقلاب اسلامی ایران است. جبهه استکبار برای اینکه ماندگاری انقلاب را از بین ببرد ارکان ماندگاری انقلاب را هدف قرار داده و می خواهد موتور حرکت انقلاب یعنی اسلام واقعی را از بین ببرد و اسلام بی خاصیت را رواج دهد این اسلام همه چیز دارد ولی روحیه انقلابی ندارد آنها به دنبال ایجاد حوزه های علمیه سکولار و بی خاصیت هستند و بر این باورند که باید برای تاثیر بر انقلاب به فکر اصلاحات حوزه های علمیه و مساجد البته در کنار دانشگاه برویم.

حجت الاسلام حاجی صادقی افزود: استکبار می گوید در هیئت های مذهبی همه چیز می تواند وجود داشته باشد به جز حرف سیاسی. باید مراقب بود چرا که دشمنان اسلام می خواهند اسلام سکولار، اسلام تکفیری و شیعه لندنی را در جامعه و حوزه های علمیه جا بیاندازند. هدف دشمن برای نابودی انقلاب هدف قرار دادن ولایت فقیه است زیرا ولایت نمی گذارد که جامعه به جاده خاکی برود و حرکت از مسیر خارج شود بنابراین ولایت فقیه که مهمترین و نجات دهنده ترین بخش نظام است را هدف قرار می دهند و به دنبال تخریب این جایگاه هستند.

وی ادامه داد: برخی به دنبال تعیین رهبر سوم برای کشور و جهان اسلام هستند چرا که آنها معتقدند در دوران رهبر فعلی کاری نمی توان به پیش برد. دشمن می گوید امت اسلامی بی ولایت فقیه خطری ندارد، رهبری در ۴۳ سال قبل فرمودند امت بی ولایت حیات ندارد به همین دلیل فشار دشمنان بعد از فوت امام راحل افزایش پیدا کرد بنابراین آنها می دانند امت با ولایت شکست ندارد و پیوند امت با ولایت اقتدار می آورد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: هدف دیگر دشمنان از بین بردن استکبار ستیزی مسلمانان است و آنها خطاب به مسلمانان می گویند هرچه می خواهید بگویید ولی به آمریکا کاری نداشته باشید. امروز یک خطر جدی استکبار این است که به دست خودی ها رکن استکبار ستیزی اسلام ناب که ریشه در فرهنگ قرآن و ائمه دارد را از بین ببرند در حالی که ستم ستیزی ریشه در فرهنگ امام حسین (ع) دارد.

حاجی صادقی افزود: چند سال پیش یک امامه به سری گفت که با آمریکا مذاکره کنیم اما امسال عده ای خواستند مذاکره و سازش را نهادینه کنند اما اینجا جای تقیه و سکوت نیست روحانیت باید فریادش بلند شود آنها میخواهند متن عاشورا را تغییر دهند و می گویند امام حسین (ع) نیز مذاکره کرد اما فرهنگ امام حسین (ع) این بود که علی اکبر و علی اصغر می دهد ولی عزت نمی دهد. برخی در کشور به دنبال این هستند که انقلاب را در مسیری غیر از اسلام حرکت دهند بنابراین می گویند که رهبری تندرو است همان حرفی که به امام علی (ع) می زدند و میگفتند که اوایل حکومت است و سخت نگیر و چشم خود را بر بعضی از موضوعات ببند. امروز دفاع از انقلاب دفاع از ولایت و خدا است.

وی با بیان اینکه نسبت روحانیت با انقلاب نسبت مادر با فرزند است تصریح کرد: دشمن برای مبارزه با انقلاب هزاران نقشه دارد و اجرا کنندگان آن پیاده نظام های داخلی هستند مانند آن کاری که در مذاکرات هسته کردند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان گفت: طلاب باید همواره در کنار رهبر انقلاب باشند و از رهنمودهای ایشان بهره مند شوند تا بتوانند در مقابل دشمنان داخلی و خارجی بایستند.

Share