ناخدا یکم محمود آذرگون در گفتگو با دیارمیرزا مطرح کرد

المپیاد ورزشی بانوان ارتش ایران در بندر انزلی / توجه ویژه ارتش به ورزش زنان+ تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ناخدا یکم محمود آذرگون گفت: در ارتش به وضعیت ورزش بانوان و خانواده پرسنل همواره مورد توجه قرار گرفته و هرساله نیروهای مسلح این مسابقات را برگزار می کنند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ناخدا یکم محمود آذرگون رییس تربیت بدنی نداجا صبح امروز جمعه درحاشیه برگزاری مراسم افتتاحیه دهمین دوره المپیاد ورزشی بانوان ارتش جمهوری اسلامی در بندرانزلی در گفتگو با دیارمیرزا اظهار کرد: مولفه های اصلی آمادگی جسمانی در ارتش برعهده تربت بدنی مناطق و پایگاه های تابعه نیرو است.photo_2016-12-03_15-03-04

آذرگون با تاکید بر لزوم ورزش بانوان یادآور شد: مادر موتور محرکه خانواده محسوب می شود و اگر مادر ورزش کند فرزندان نیز به نحوی شروع به ورزش می کنند.

وی افزود: در ارتش به وضعیت ورزش بانوان و خانواده پرسنل همواره مورد توجه قرار گرفته و هرساله نیروهای مسلح این مسابقات را برگزار می کنند.

رییس تربیت بدنی نداجا با بیان اینکه نیروی دریایی در ۱۰دوره برگزار شده مسابقات در بیش از ۴دوره میزبان بوده یادآور شد: امسال هم به دلیل آمادگی منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) میزبانی مسابقات به منطقه چهارم رسید و خانواده ها به مدت یک هفته این مسابقات را برگزار می کنند.

آذرگون گفت: یکی از بستر های مهم ورزش در سطح کشور جوانانی هستند که به سن سربازی می رسند و این بستر را نیروی دریایی فراهم کرده که جوانان در تخصص های مختلف ورزشی ادامه دهند.

وی افزود: اصولا در ارتش بر تخصص ها توجه ویژه ای می شود و افرادی که به ارتش وارد می شوند درتخصص های خودشان و در رسته های مختلف پزشکی و مهندسی و ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد.

آذرگون همچنین فراهم کردن تاسیسات و تجهیزات ورزشی برای انجام امور مختلف ورزش برای خانواده ها را از دیگر برنامه های تربیت بدنی ارتش در راستای افزایش انگیزه برای پرداختن به امر خطیر ورزش دانست.

وی یادآور شد: هرساله برای کارکنان پیش ورزشی انجام می گیرد و آنها موظف به شرکت در آزمون و دوره های مختلف هستند و اگر نتوانند به سطح آمادگی مورد نظر برسند امتیازاتی مثل ترفیع درجه و یا افزایش حقوق را از دست می‌دهند. این کار باعث شده تا عزیزان همواره آمادگی خود را حفظ کنند. درکنار این موارد با خرید یکسری دستگاه های آمادگی جسمانی نیروی دریایی فضا را بگونه ای فراهم کرده تا با عیب یابی برنامه ریزی برای رفع اشکالات نیز انجام می شود

گفتنی است در دهمین دوره المپیاد ورزشی بانوان آجا ۹ تیم شامل گیلان، شمال غرب آذربایجان، اصفهان، جنوب شرق کرمان، ستاد آجا، پداجا، نداجا، نهاجا و نزاجا با یکدیگر در رشته‌های آمادگی جسمانی، دوومیدانی، تیراندازی، دارت و داژبال در سه گروه سنی نوجوان، جوانان و بزرگ‌سالان طی هفت روز به رقابت می‌پردازند.

Share