آذرگون در گفتگو با دیارمیرزا

باشگاه‎های نظامی حاضرخوری نمی‎کنند / پیشرفت بازیکنان سرباز با حضور در ملوان

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آذرگون گفت: امیدواریم کسانی که در تقسیم بازیکنان نقش دارند با توجه به پیگیری ها و قول های داده شده به گونه ای عمل کنند که ما بتوانیم نیاز باشگاه ملوان را برطرف کنیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ناخدا یکم محمود آذرگون رئیس تربیت بدنی نداجا و عضو هیئت مدیره باشگاه ملوان در گفتگوی اختصاصی با دیارمیرزا در رابطه با جذب بازیکن سرباز توسط ملوان اظهار کرد: هرکدام از بازیکنان که مربیان و کادر فنی صلاح بدانند اگر به سن سربازی برسند امکان جذب آنها وجود دارد.۱۳۲

آذرگون از تراکتورسازی در لیگ برتر و ملوان و فجر سپاسی در دسته اول برای جذب بازیکن سرباز نام برد و گفت: باتوجه به سطح بازیکنان و نیاز تیم ها باشگاه میتواند اقدام کند بنابراین در جذب بازیکنان بعد از شناسایی مشکلی وجود ندارد و این امر مستلزم توافق دوطرفه است و اگر به هر دلیلی در سطح لیگ برتر باشگاه تراکتورسازی نیاز به بازیکن سرباز نداشته باشد اولویت به لیگ دسته اول می رسد.

وی بر ضرورت شناسایی بازیکنان سرباز تاکید کرد و افزود: امیدواریم که عزیزان شناسایی کنند و زودتر نظراتشان را منعکس کنند تا ما هم بتوانیم بازیکنان را جذب کنیم.

عضو هیات مدیره ملوان با بیان اینکه حق پرداخت بیشتر از حقوق سربازان را نداریم یادآور شد: اما خانه و پاداش در اختیارشان قرار می‎دهیم.

آذرگون گفت: امیدواریم کسانی که در تقسیم بازیکنان نقش دارند با توجه به پیگیری ها و قول های داده شده به گونه ای عمل کنند که ما بتوانیم نیاز باشگاه ملوان را برطرف کنیم.

عضو هیات مدیره ملوان درخصوص کم کاری برخی بازیکنان سرباز نیز اظهار کرد: کسی که کمکاری کند دودش به چشم خودش می رود و تیم های دیگر او را جذب نمی کنند.
وی افزود: خیلی از بازیکنان هم که نام و نشانی نداشتند وقتی سرباز شدند باشگاه ملوان این بستر را برایش فراهم کرد که بعد از سربازی هم در بخش مالی قرارداد بهتر و تیم های معتبرتر دنبالشان آمده است.

آذرگون گفت: هر بازیکنی که به ملوان آمده پیشرفت کرده و برخلاف برخی افراد که می‎گویند باشگاه نظامی حاضرخوری می‎کند من مخالف این کلمه هستم اگر همین باشگاه نظامی نبود آن دسته از بازیکنان باید کجا می‎رفتند؟

وی افزود: وقتی دوسال فوتبال نمی کردند برگشت به حالت اول سخت بود اما باشگاه های نظامی امکانات را برایشان فراهم می‎کنند تا در سطح آمادگی لازم بمانند.

این عضو هیات مدیره ملوان در پایان در رابطه با تهدید فیفا به کسر امتیاز و سقوط به لیگ پایین تر به دلیل بدهی به بازیکن خارجی اظهار کرد: وکیل گرفتیم تا این بدهی سنگین را کاهش دهیم اما اید در نظر بگیریم که این بدهی برای مدیریت های گذشته بوده و امروز دودش به چشم ملوان رفته و برای رفع این موضوع همه باید کمک کنند.

Share