برای چندمین بار:

باز هم حادثه؛ برخورد شدید ۲ خودرو در جاده خطر آفرین سنگاچین +تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، بر اثر برخورد شدید ۲ خودرو در کیلومتر ۱۰ ، محور انزلی به رضوانشهر در محدوده روستای سنگاچین یکی از سرنشینان خودروها مصدوم و راهی بیمارستان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از ایرنا، بر اثر برخورد شدید ۲ خودرو در کیلومتر ۱۰ ، محور انزلی به رضوانشهر در محدوده روستای سنگاچین یکی از سرنشینان خودروها مصدوم و راهی بیمارستان شد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی شهرستان بندرانزلی شامگاه یکشنبه  اظهار کرد:با تماس تلفنی به ۱۲۵ماموران آتش نشانی و امداد و نجات و واکنش سریع بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
علیرضا جعفرزادراد افزود: ماموران بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه یکی از سرنشینان خودروی پراید را که در داخل خودرو گیر افتاده بود نجات داده و راهی مراکز درمانی کردند.
وی افزود: علت حادثه از سوی کارشناسان راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است اما سرعت غیرمجاز و عدم وجود روشنایی کافی دراین محور، یکی از دلایل وقوع تصادفات دراین محور است.
وی یادآورشد :در این عملیات ۲ خودروی آتش نشانی و یک خودروی واکنش سریع و یک خودروی امداد ونجات به همراه ۱۱تن از ماموران آتش نشانی حضور داشتند.
به گزارش خبرنگار ایرنا هفته گذشته نیز براثر تصادف دراین محور ۲ تن از هموطنان جان خود را ازدست دادند ولازم است مسئولان چاره ای برای کاهش تلفات جانی دراین محور خطرآفرین بیاندیشند.

Share