گلشن خبرداد

بازدید خبرنگاران از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی گیلان

مسؤول کمیته سازمان‌ها و نهادهای دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان از بازدید خبرنگاران از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی دستگاه‌های اجرایی این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، یوسف گلشن در جلسه مشترک کمیته سازمان‌ها و نهادهای دهه فجر انقلاب اسلامی و کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با تأکید بر ایجاد نشاط اجتماعی در اجرای برنامه‌ها اظهار کرد: هماهنگی لازم با روابط عمومی‌ها در اطلاع‌رسانی گسترده از فعالیت‌ها و اقدام‌های انجام شده در حوزه اقتصاد مقاومتی از موضوع‌های مهم است.

وی به هماهنگی با صدا و سیمای مرکز گیلان در تولید و پخش فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: بازدید خبرنگاران از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در گیلان است.

مدیر روابط عمومی استانداری گیلان از دیدار اصحاب رسانه و روابط عمومی‌های استان با آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در استان خبر داد و بیان کرد: دیدار مذکور به صورت مشترک با کمیته سازمان‌ها و نهادهای دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان و کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی استان انجام می‌شود.

گلشن با بیان اینکه دیدار با حجت‌الاسلام مجتبی اشجری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده توسط کمیته‌های سازمان‌ها و نهادها و همچنین ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی استان است، تصریح کرد: به منظور تمهید مقدمات و هماهنگی لازم برای اطلاع‌رسانی گسترده دستگاه‌های اجرایی، شورای روابط عمومی‌های گیلان تشکیل می‌شود.

وی از نشست معاون امور اقتصادی استاندار گیلان با مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در راستای ارائه پروژه‌های اقتصاد مقاومتی خبر داد و یادآور شد: پروژه‌های اقتصاد مقاومتی توسط ۴۰ دستگاه اجرایی گیلان اجرایی شده است.

این مسؤول با اشاره به ارائه شش طرح اقتصاد مقاومتی توسط هر کدام از دستگاه‌های اجرایی گیلان، خاطرنشان کرد: در مجموع ۲۴۰ برنامه اقتصاد مقاومتی توسط دستگاه‌های اجرایی استان در صدا و سیمای مرکز گیلان ارائه می‌شود.

Share