شهردار انزلی:

اگر احساس کنم که توان خدمت و انجام وظیفه را ندارم خودم کنار می کشم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پورشعبان با بیان اینکه با توصیه پزشکان روز به روز بهتر می شوم، به مسائل مطرح شده درخصوص استیضاح خود اشاره کرد و یادآور شد: در هر پستی اگر احساس کنم که توان خدمت و انجام وظیفه را ندارم خودم کنار می کشم و استعفا می‌دهم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رضا پورشعبان شهردار بندر انزلی که به تازگی پس از مرخصی از بیمارستان وارد انزلی شده است در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از همه همشهریان خوبم که در طول یک ماه پیگر احوال بنده بودم قدردانی میکنم.

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی، پورشعبان با بیان اینکه با توصیه پزشکان روز به روز بهتر می شوم، به مسائل مطرح شده درخصوص استیضاح خود اشاره کرد و یادآور شد: استیضاح حق قانونی اعضای شوراست اما تاکنون پیامی دریافت نکردم.

وی افزود: در هر پستی اگر احساس کنم که توان خدمت و انجام وظیفه را ندارم خودم کنار می کشم و استعفا می‌دهم.

شهردار انزلی حمایت های به عمل آمده از خود را اقدامی خودجوش و مردمی خواند و گفت: محبتهای مردم را در طول این یک ماه درک کردم و آنها بارها از من خواستند که چه زمانی به شهرداری برمی گردم.

پوشعبان گفت: از کمپین که برای حمایت از بنده ایجاد شده بود خواستم فعالیت خود را متوقف کند زیرا اتفاقی خاصی رخ نداده  است.

وی با اشاره به کمبود ها و کاهش درآمد شهرداری اظهار کرد: تمام تلاشم در طول این سه سال این بوده که ساختاری پویا و سیستمی ایجاد کنم و آرزوی بنده این است که فعالیت های شهرداری ساختار چابک داشته باشد.

شهردار انزلی با بیان اینکه با هیچ یک از اعضای شورای شهر مشکلی ندارم افزود: همیشه آماده پذیرش انتقاد هستم و به دلیل اینکه انزلی شهر اولین ها است جوانان ما به دنبال شهری زیبا و پویا هستند.

Share