در اولین همایش حامیان دولت تدبیر و امید در املش؛

الیاس حضرتی: دولت یازدهم در دریای متلاطمی قرار دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: با سیاست هایی که دولت تدبیر و امید در پیش گرفت، اتحاد قدرت های بزرگ علیه ایران اسلامی از بین رفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، الیاس حضرتی پنجشنبه شب در اولین همایش حامیان دولت تدبیر و امید در شهرستان املش بیان داشت: دولت تدبیر و امید توانست با اتخاذ راهبردهایی درست و اصولی در سیاست خارجی، پروژه ایران هراسی را خنثی کند و از این رهگذر، بخشی از مشکلات داخلی را رفع کرده است.

وی پرونده هسته ای ایران را یکی از پیچیده ترین پرونده ها در طول تاریخ خواند و افزود: با راهنمایی های مدبرانه رهبری و تلاش دولت، مسئله ی هسته ای حل شد.

حضرتی با یادآوری اینکه دولت اتحاد قدرت های بزرگ علیه ایران را از بین برد، گفت: شرایط به گونه ای است که اتحادیه اروپا، در مقابل حرفی که رئیس جمهوری منتخب آمریکا در مورد برجام مطرح کرده، ایستاده است.

وی با اشاره به وجود پاره ای مشکلات در بخش هایی از جمله اشتغال و صنعت افزود: دولت یازدهم در دریای متلاطمی قرار دارد و از آنجاییکه کشور را در وضعیت به نسبت خوبی قرار داده، باید مورد حمایت و کمک قرار گیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت طرح انتقادات سازنده تاکید و اضافه کرد: انتقادهای سازنده، راهگشا خواهد بود و در عین حال، وحدت و انسجام را در تمامی ها حوزه ها مورد توجه قرار داد.

حضرتی با یادآوری انسجام ملی در دوران پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گفت: دولت یازدهم در شرایط بسیار دشوار اقتصادی همچون بدهی های میلیاردی، رشد اقتصادی منفی و تورم بالای ۴۵ درصد کشور را تحویل گرفت اما در حال حاضر، شرایط با سال ۱۳۹۲ متفاوت است.

همایش حامیان دولت یازدهم در املش، پنجشنبه شب با همکاری حامیان دولت تدبیر و امید این شهرستان املش برگزار شد.

Share