پورمحسن چوب لای چرخ سپیدرود می گذارد

افشاگری نظرمحمدی درباره پورمحسن و جلسات مخفیانه با برخی اعضای شورا

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نظرمحمدی با ابراز تاسف از مصاحبه صبح امروز پورمحسن مالک و مدیریت سابق سپیدرود علیه بهارمست اظهار کرد: تا به امروز این افراد به صورت پنهانی چوب لای چرخ سپیدرود رشت می گذاشتند اما با این مصاحبه چهره خود را نشان دادند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی نظر محمدی سرمربی سپیدرود رشت در کنفرانس خبری پس از بازی این تیم مقابل گل گهر سیرجان با تبریک یان پیروزی به هواداران و بازیکنان اظهار کرد: پس از باخت هفته گذشته و از دست دادن صدر جدول خیلی از بازیکنان از لحاظ روحی و روانی تضعیف شده بودند.photo_2016-12-08_17-36-44

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت، نظرمحمدی با بیان اینکه در این یک هفته گذشته از لحاظ روحی و روانی روی بازکینان کار کردیم یادآور شد: در این بازی بسیار همانند بازی اول لیگ بازی کردیم چون استرس شدیدی روی بازیکنان بود و همه به دنبال کسب ۳ امتیاز بودند و به همین دلیل بازی با کیفیتی مشاهده نکردیم و از سوی دیگر بازیکنان جوانی در این بازی به کار گرفته شدند.

سرمربی سپیدرود با بیان اینکه با انگیزه نگاه داشتن تیمی که مشکلات مالی و لجستیکی دارد بسیار سخت است خاطرنشان کرد:غرور کاذبی در بین بازیکنان در بازی بوشهر بود ولی پس از آن شکست درس های زیادی گرفتیم و اگر در صدر جدول باشیم افراد زیادی می توانند کمک های مسکن وار داشته باشند تا انگیزه خود را از دست ندهند و به این رود صعودی خود ادامه دهند.

نظرمحمدی با ابراز تاسف از مصاحبه صبح امروز (اینجا) پورمحسن مالک و مدیریت سابق سپیدرود علیه بهارمست اظهار کرد: وی با این مصاحبه علیه سرپرست تیم جو را خراب می‌کند و به سکوها خط می‎دهد. تا به امروز این افراد به صورت پنهانی چوب لای چرخ سپیدرود رشت می گذاشتند اما با این مصاحبه چهره خود را نشان دادند. آنها به صورت مخفیانه با برخی اعضای شورا جلساتی برگزار می‌کنند تا لایحه خرید سپیدرود توسط شهرداری به سرانجامی نرسد و این تیم موفق نشود.

وی افزود: بسیار تلاش می‎کنند تا شهردار را زیر سوال ببرند و من از مالک و مدیریت گذشته سپیدرود اصلا انتظار نداشتیم که این چنین چوب لای چرخ این تیم بگذارد و علیه کسانی که به صورت خالصانه فعالیت می‎کنند مصاحبه کند.

نظرمحمدی با تاکید بر اینکه صد درصد این حرکت زشت آقای پورمحسن رو محکوم میکنم یادآور شد: چون داخل یک استان زندگی می‎کنیم به یکدیگر احترام می‎گذاریم ولی مطمئنا ما هم حرف های زیادی برای گفتن داریم ولی برای این که فوتبال برای نزدیکی و همدلی است و حرمت انها را نگاه میداریم و صحبتی نمی‎کنم.

 

 

Share