محمدرضا مهدوی در گفتگو با دیارمیرزا

اعضای شورا به ثابت قدم کمک کنند تا مالکیت سپیدرود به شهرداری رشت واگذار شود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهدوی باقدردانی از حمایت های شهرداری رشت اظهار کرد: امیدواریم اعضای شورای شهر دست به دست هم دهند و به آقای ثابت قدم کمک کنند تا مالکیت سپیدرود به شهرداری واگذار شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدرضا مهدوی بازیکن تیم سپیدرود رشت در گفتگو با دیارمیرزا با بیان اینکه هم اکنون هزینه ای جاری این تیم نظیر هتل و هواپیما توسط شهرداری رشت پرداخت می شود اظهار کرد: شهردار رشت پیگیر خرید امتیاز سپیدرود است و امیدوارم مجموعه شهرداری بتواند این تیم را خریداری کند.photo_2016-07-31_10-58-43

مهدوی باقدردانی از حمایت های شهرداری رشت اظهار کرد: امیدواریم اعضای شورای شهر دست به دست هم دهند و به آقای ثابت قدم کمک کنند تا مالکیت سپیدرود به شهرداری واگذار شود.

این بازیکن باسابقه گیلانی به برخی چوب لای چرخ گذاشتن ها اشاره کرد و افزود: متاسفانه چند نفر هستند که دوست ندارند این کار صورت بگیرد و سنگ اندازی می‌کنند.

مهدوی با بیان اینکه سپیدرود هویت رشت است یادآور شد: این تیم ماندگار بوده و ماندگار خواهد بود اما ما انتظار داریم که اعضای شورا به شهردار رشت کمک کنند تا تیم زیر نظر شهرداری قرار گرفته و مشکلات بچه ها حل شود. تا آخر فصل بازی های سختی پیش رو داریم و در نیم فصل دوم نیز امتیاز گرفتن بسیار سخت است.

وی افزود: خرید تیم سپیدرود توسط شهرداری از نظر روحی و روانی بر روی بازیکنان تاثیرگذار است زیرا اگر از نظر مالی مشکل نداشته باشیم این تیم می‌تواند با قدرت به لیگ برتر صعود کند.

photo_2016-11-30_15-40-47

بازیکن سپیدرود رشت به دیدار پیش روی این تیم مقابل ایران جوان بوشهر اشاره کرد و افزود: تمام سعیمان را می‌کنیم که ۳ امتیاز بازی را بگیریم. برای ما سه امتیاز بسیار مهم است. هم اکنون با یک بازی هم در صدر جدول هستیم و ایران جوان بوشهر تیمی است که هم خوب گل میزند و هم خوب گل میخورد. بنابراین امیدواریم با خط دفاعی و خط حمله خوبی که داریم انشاءالله با پیروزی مقابل این تیم, سه امتیاز را به هواداران تقدیم کنیم.

مهدوی در خصوص ملوان انزلی که هم اکنون در رده دوم جدول قرار دارد گفت: ملوان تیم هم استانی ماست و امیدوارم اوضاع به گونه ای رقم بخورد تا هر دوتیم به لیگ برتر صعود کنند. هر دو تیم افتخار این استان هستند و سال های سال می‎توانند برای این استان افتخار آفرینی کنند و ما هم برای تیم ملوان آرزوی موفقیت می کنیم.

وی افزود: اگر اتفاقات بازی رفت ملوان و سپیدرود رخ نمی‌داد شرایط بین تماشاگران خیلی بهتر از وضعیت فعلی می‌شد اما بعد از آن اتفاق که بین تماشاگران افتاد و بد قضاوت کردن داور بازی باعث این جریانات شد.

مهدوی گفت: امیدوارم که تماشاگران به فکر تیم های خود باشند چونما هم استانی هستیم و باید هوای همدیگر را داشته باشیم. رشت و انزلی فرقی نمی کند و ما فوتبالیست ها دوست داریم بین این دو تیم و تماشاگرانش رفاقت خوبی وجود داشته باشد.

بازیکن سپیدرود رشت در پایان اظهار کرد: دوست داریم هواداران واقعی وارد استادیوم شده تا تماشاگر نماها باعث به وجود آمدن اختلاف بین تیم ها نشوند.

Share