مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر گیلان خبرداد

انتقال مواد غذایی و لوازم ضروری برای چوپان ۴۵ساله شفتی همزمان با اعزام چرخبال

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر گیلان در گفتگو با دیارمیرزا از پرواز چرخبال و اعزام آن به منطقه برای جستجوی چوپان گمشده شفتی خبرداد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر گیلان در گفتگو با دیارمیرزا از پرواز چرخبال و اعزام آن به منطقه برای جستجوی چوپان گمشده شفتی خبرداد.

امید عظیمیان اظهار کرد: با تصمیم شورای بحران استان برای یافتن چوپان گمشده ۴۵ ساله شفتی ساعت ۱۰ صبح امروز از فرودگاه رشت به پرواز درآمده است.

مهدی ولی پور مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان نیز در همین رابطه بیان داشت: گزارشی شامگاه سه شنبه مبنی بر مفقود شدن یک چوپان در جنکل های ییلاقی منطقه شفت به مرکز عملیات امداد EOCجمعیت واصل گردید که بلافاصله با تشکیل تیم های امدادی با همراهی افراد محلی آشنا به مسیر اقدام به جستجو و نجات نموده که متاسفانه به دلیل صعب العبور بودن مسیر و حجم زیاد برف در مسیر جستجو برای یافتن چوپان ۴۵ساله از طریق زمینی به نتیجه نرسید.

صبح امروز مدیر عامل جمعیت هلال احمر با اعزام یک فروند چرخبال جمعیت هلال احمر به همراه تجهیزات و ضروریات مورد نیاز بر آسمان شهرستان شفت کار جستجو و نجات را از سر گرفته و دقایقی پیش اعلام گردید فرد مورد نظر زنده و در مکانی امن قرار دارد .

سیاوش غلامی معاون امداد و نجات استان نیز با بیان گزارشی از سلامت آقای عباس حبیبی چوپان ۴۵ساله اذعان داشت ارسال لوازم ضروری و گرمایی از طریق چرخبال صورت کرفته و تلاش امدادگران و نیروهای مردمی برای رسیدن به وی از طریق زمینی نیز ادامه دارد.

photo_2016-11-26_12-23-40 photo_2016-11-26_12-23-48 photo_2016-11-26_12-23-54 photo_2016-11-26_12-24-03

Share