آیت الله رضا رمضانی

اعجاز قرآن در هر زمانی اتفاق می‌افتد/ استفاده نادرست از فضای مجازی منبع فساد است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیر مرکز اسلامی هامبورگ آلمان با تاکید بر اینکه استفاده نادرست از فضای مجازی منبع فساد است و اینترنت قالب نیست و محتوا است گفت: ۹۹ درصد اینترنت توسط غرب و ۱ درصد آن توسط ۵۷ کشور و مسلمانان تدوین شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، آیت الله رضا رمضانی در آستان مقدس فاطمه اخری(س) در رشت ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع) اظهار داشت: امشب شب بسیار بزرگی و هفته‌ای که در پیش داریم نیز هفته بسیار بزرگی برای مسلمانان است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه یادگیری و روش و سبک زندگی معصومین بر همه ما لازم است افزود: طریقه داشتن زندگی سالم، نوع و برخورد پیامبر اکرم(ص) در تبلیغات و نوع برخورد با دشمنان در حوزه‌های مختلف جهت پیروی از رهبر جهان اسلام بر ما ضرورت دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه هر آنچه از زندگی پیامبر اکرم(ص) به صورت علمی و عملی در همه بخش‌ها باقی مانده به عنوان سیره پیامبر قابل اهمیت است، گفت: پیامبر اکرم(ص) از جانب خدا برای عالم است و مختص زمان خاصی نیست.

وی با اشاره به اینکه پیامبر(ص) با مدیریت اخلاقی در کمترین فرصت، تاثیر عمیقی در دنیای آن زمان پیدا کردند تصریح کرد: پیامبر اکرم(ص) در ۲۳ سال با هنر مدیریتی بسیار ویژه بر مردم حکومت کرد.

مدیر مرکز اسلامی هامبورگ آلمان با تاکید براینکه امروزه عده‌ای در تلاش هستند تا حکومت پیامبر(ص) را مختص زمان معین معرفی کنند تصریح کرد: پیامبر‌(ص) برای یک زمانه و تاریخ معینی نبود و رسالت پیامبر اکرم(ص) رسالت جهانی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مجموعه ادبیاتی که در قرآن ذکر شده است خاطرنشان کرد: ۶ هزار معجزه از پیغمبر(ص) نقل شده است که بالاترین آن قرآن کریم است تا بشر بتواند قصه زندگی خود را به دقت مطالعه کند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به زنده کردن مردگان توسط عیسی(ع) و عصای موسی(ع) و تقسیم کردن دریا به دو قسمت اشاره‌ای کرد و گفت: عصای موسی(ع) در هر جایی به اژدها تبدیل نمی‌شود و یا دریا به دو قسمت مبدل نمی‌شود ولی اعجاز قرآن در هر زمانی اتفاق می‌افتد.

وی با تاکید براینکه قرآن به انسان می‌آموزد که چه بود و چه هست و چه می‌تواند باشد خاطرنشان کرد: بحث دقیق انسان شناسی در قرآن وجود دارد و ۳۰۰ آیه در مورد تعقل و تفکر و عقلانیت انسان در قرآن کریم آمده است.

مدیر مرکز اسلامی هامبورگ آلمان با بیان اینکه نام ۲۵ پیامبر در قرآن موجود است ولی بیشترین نام در مورد پیامبر اکرم(ص) در قرآن و روایات ذکر شده است تصریح کرد: باید پیامبر خود را درست بشناسیم و درست به دیگران معرفی کنیم.

آیت الله رمضانی با تاکید بر اینکه حتی در شناساندن قرآن به دیگران جفا و بی‌مهری شده است، افزود: اگر به‌درستی قانون الهی را به جامعه بشری معرفی می‌کردیم جامعه‌ای بهتر از این داشتیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تعبیر دقیق و لطیف از خداوند برای پیامبر(ص) وجود دارد و خداوند پیامبر(ص) را بر اساس محبت تعریف کرده است گفت: پیامبر(ص) دارای اخلاق عظیم است و خداوند جایگاهی ویژه به پیامبر اکرم(ص) داده است.

نماینده مقام معظم رهبری در اروپا خاطرنشان کرد: خداوند در قرآن می‌فرماید “هر چه که پیغمبر فرمود باید گوش کنید و نهی کرد باید ترک کنید” و “اگر کسی از پیامبر اطاعت کند از خدا اطاعت کرده است”.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه عدالت اعم است و جنبه فردی و اجتماعی را شامل می‌شود و همه پیامبران برای عدالت آمدند افزود: اگر در جامعه‌ای معنویت نباشد آن جامعه از هم پاشیده می‌شود.

وی با بیان اینکه باید یک تفسیر روحانی و معنوی از جهان ارائه کنیم و نه تنها تفسیر معنوی بلکه اصولی را تعیین کنیم که در شأن انسان باشد افزود: اصل حیله و مکر در اسلام دیده نمی‌شود و برای تقویت اعتماد مردم نباید دروغ بگوئیم و باید واقعیت‌ها گفته شود.

مدیر مرکز اسلامی هامبورگ آلمان با بیان اینکه اصل تجاوز به معنای تعدی از حد و حدود خود است و در حوزه فردی، اجتماعی و خانوادگی حقیقت پیدا می‌کند اعلام کرد: اصل ظلم‌پذیری نیز در انسان پذیرفته شده نیست و هیچ مسلمانی نباید ظلم را بپذیرد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نپذیرفتن ظلم، سفارش حضرت علی(ع) به امام حسن(ع)و حسین(ع) است گفت: اصل قدرت طلبی و اعمال زور از اصولی است که در اسلام پذیرفته شده نیست.

آیت الله رمضانی با تاکید بر اینکه قدرت ابزار است و در نظام اسلامی هدف نیست خاطرنشان کرد: برای رسیدن به قدرت نباید مکر و حیله و هر جنایتی را مرتکب شد.

وی با بیان اینکه ثروت و علم وسیله رشد انسان و جامعه است تصریح کرد: برخی قدرت را هدف قرار دادند و برای رسیدن به قدرت هر تلاش و فریبی را مورد توجه قرار می‌دهند و در حقیقت با نظام پوپولیستی وارد می‌شوند تا در آن جایگاه قرار بگیرند.

مدیر مرکز اسلامی هامبورگ آلمان با تاکید بر اینکه فریب و مکر و حیله را اسلام نمی‌پذیرد و مورد قبول اسلام نیست خاطرنشان کرد: مکر و حیله و نیرنگ با سیره پیغمبر(ص) هماهنگ نیست.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ابنکه به نام اسلام عده‌ای جنایت می‌کنند اظهار کرد: استکبار به شکل‌های مفصل برنامه‌ریزی کرده و قصد نفوذ بین مسلمانان را دارد.

مدیر مرکز اسلامی هامبورگ آلمان با تاکید بر اینکه استفاده نادرست از فضای مجازی منبع فساد است و اینترنت قالب نیست و محتوا است گفت: ۹۹ درصد اینترنت توسط غرب و ۱ درصد آن توسط ۵۷ کشور و مسلمانان تدوین شده است.

آیت الله رمضانی با اشاره به اینکه ۲۰ میلیارد از صفحه اینترنت و مطالعات به زبان فارسی است و قصد دارند رعب و وحشت را در جامعه بشری به‌وجود آورند افزود: دنیای استکبار به‌دنبال ضربه زدن و درصدد از بین بردن قدرت ایران و اسلام است.

وی با تاکید بر اینکه ایران از دانش هسته‌ای برای نابودی بشر استفاده نمی‌کند گفت: آمریکا چرا برخی از کشورهای اروپایی و رژیم صهیونیستی که دارای کلاهک هسته‌ای، سلاح هسته‌ای و سلاح‌های کشتار دسته جمعی هستند را تحریم نمی‌کند.

آیت الله رمضانی با اشاره به اینکه آمریکا دشمن ایران اسلامی است و هیچ وقت نمی‌تواند رشد و تعالی نظام اسلامی را ببیند و جز به براندازی نظام مقدس اسلامی فکر نمی‌کند خاطرنشان کرد: همه موافقان و مخالفان در برجام بر این اعتقاد هستند که امتیازهای سنگینی در برجام دادیم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه فکر نکنیم از هر جهت مراقب هستیم چون استکبار جهانی راه‌های نفوذ را از هر جهت پایه‌ریزی می‌کند گفت: رژیم صهیونیستی یک غده سرطانی و یکی از شرهای فرهنگی و سیاسی در عالم است.

Share