سرمربی سپیدرود در جمع خبرنگاران مطرح کرد

از وعده کمک مالی مجدد هدایتی به سپیدرود تا واکنش به اظهارات میلاد پورمحسن

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نظرمحمدی با بیان اینکه تیم فقیر سپیدرود همچنان با مشکلات مالی به روند صعودی خود ادامه می دهد، افزود: آقای هدایتی پیام خوشحال کننده‌ای ارسال کرده و قول دادند کمک مالی دیگری در روزهای آتی به سپیدرود انجام دهند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی نظر محمدی در کنفرانس خبری پس از بازی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شاهد یک بازی جانداری بودیم و اکسین از آن جایی که نتایج خوبی کسب نکرده برای برد به رشت آمده بود و به همین دلیل نقاط قوت و ضعف آنها را می دانستیم و برای این بازی برنامه های خوب تهاجمی داشتیم.

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت، سرمربی سپیدرود رشت گفت: هم در نیمه نخست و هم در نیمه دوم سوار بر بازی بودیم و می‎توانستیم گل های بیشتری بزنیم.

وی با بیان اینکه تیم فقیر سپیدرود همچنان با مشکلات مالی به روند صعودی خود ادامه می دهد، افزود: آقای هدایتی پیام خوشحال کننده‌ای ارسال کرده و قول دادند کمک مالی دیگری در روزهای آتی به سپیدرود انجام دهند.

نظرمحمدی در مورد وضعیت بازیکنان اظهار کرد: در ابتدای فصل بازیکنانی جذب کردیم که لحاظ فنی و شخصیتی فراتر از لیگ یک هستند و این تفکر را دارند که برای بقا نبایند بجنگند و جذب این بازیکنان شاخص نشان از هدف عالی ما دارد.

وی افزود: بومی بودن صد در صدی سپیدرود و حمایت های هواداران و کمک برخی افراد باعث جایگاه خوب امروز این تیم شده است و سپیدرود اگر می‌خواهد روند موفقیت آمیز نیم فصل اول را در ادامه دهد باید نقاط ضعف و قوت خود را تقویت کند.

نظرمحمدی گفت: دریافت کمک های مالی بر عهده من نیست ولی از آنجایی که عاشق سپیدرود، شهر و مردمم هستم برای دریافت کمک از هر آدم خیری کمک می‌گیرم و از مسوولین نیز این انتظار را داریم تا به نیروهای بومی توجه بیشتری شود. متاسفانه در روزهایی که پول هم به این استان می آید مدیران به افراد غیر بومی کمک بیشتری می‌کنند.

سرمربی سپیدرود در خصوص فرزند مالک سابق باشگاه نیز اظهار کرد: میلاد پور محسن پس از بازی گل گهر دیگر در تمرینات حضور پیدا نکرد و مصاحبه‎ای با یکی از سایت های محلی انجام داد که به هیچ عنوان حرفه ای نبود. بازیکنانی که دلشان با سپیدرود نیست می توانند از این تیم بروند و صحیح نیست که در این موقع از فصل بگویند که از سایر تیم ها پیشنهاد دارند.

گفتنی است فیروز کریمی سرمربی اکسین البرز در کنفرانس پس از بازی شرکت نکرد که مورد اعتراض خبرنگاران قرار گرفت.

سپیدرود رشت امروز با نتیجه دو بر یک مقابل اکسین البرز به برتری دست یافت.

Share