فرماندار رودسر مطرح کرد:

از ممنوعیت استفاده شخصی مدیران از خودروهای اداری تا صرفه‌جویی در مصرف گاز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار رودسر گفت: استفاده شخصی مدیران از خودروهای اداری ممنوع بوده و نیروی انتظامی از تردد خودروهای با پلاک دولتی در ساعات غیر اداری در شهرستان رودسر جلوگیری و آنها را متوقف کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، امیر جانبازی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان حفظ وحدت و تعامل در جامعه را ضروری خواند و اظهار کرد: همه باید تلاش کنیم تا با حفظ و استمرار فضای همدلی و وحدت برنامه‌های نظام و دولت به منصه ظهور برسد.

وی به تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع در اداره‌ها تأکید کرد و افزود: پست و مقامی که امروز در اختیار ما قرار دارد امانتی برای خدمت به مردمی که خسته از مشکلات به اداره‌ها رجوع می‌کنند است و باید از این فرصت برای جلب رضایت مردم استفاده کنیم.

فرماندار رودسر با اشاره به اهمیت رعایت موارد زیست‌محیطی در تصمیم‌گیری‌ها و اجرای طرح‌ها گفت: طرح تفکیک زباله از مبدأ باید توسط شهرداری‌ها جدی گرفته شود.

وی اجرای طرح مذکور توسط شهرداری رودسر را ۶۵ درصد، شهرداری چابکسر ۶۵ درصد، شهرداری کلاچای ۸۵ درصد، شهرداری رحیم‌آباد ۹۰ درصد و شهرداری واجارگاه نیز ۵۵ درصد اعلام کرد و گفت: شهرداری‌هایی که در اجرای طرح تفکیک از مبدأ عقب‌تر هستند با برنامه این طرح را اجرایی کنند.

جانبازی ساماندهی شهری و بهبود وضعیت شهری مانند پیاده‌روها و اماکن عمومی برای معلولان را مهم دانست و خاطرنشان کرد: بهبود وضعیت شهری باید مورد توجه شهرداران سطح شهرستان رودسر قرار گیرد.

وی به آمادگی تمام دستگاه‌ها برای مواجه شدن با وضعیت و شرایط خاص و بحرانی آب و هوا تأکید کرد و یادآور شد: رودسر شهرستان مستعد حوادث بوده و مدیران پیام‌های آب و هوایی را جدی بگیرند.

فرماندار رودسر از برگزاری مانور «صفر» در این شهرستان خبر داد و گفت: یکی از مباحثی که مدیران باید رعایت کنند صرفه‌جویی در مصرف گاز و انرژی در اداره‌ها است و استفاده شخصی مدیران از خودروهای اداری نیز ممنوع بوده و نیروی انتظامی از تردد خودروهای با پلاک دولتی در ساعات غیر اداری در سطح شهرستان جلوگیری و آنها را متوقف کند.

Share