رسولی مطرح کرد:

ارائه طرح رشت؛ شهر دوستدار کودک / ضرورت بهسازی معابر و خیابان های رشت

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عضو شورای شهر رشت هزینه های صورت گرفته برای ساخت پل های مکانیزه عابر پیاده را برای رفاه حال سالمندان و معلولین شهر دانست و بر لزوم ایجاد و پیاده راه و خطوط ویژه برای نابینایان تاکید کرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا طرح رضا رسولی عضو شورای شهر رشت با عنوان «رشت؛ شهر دوستدار کودک» در جلسه امروز شورا اعلام وصول شد.۰۰۷rasooli

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت، در این جلسه رضا رسولی در نطق خود پیشاپیش با تبریک فرا رسیدن روز دانشجو گفت: در هیچ جامعه مدرنی هیچ اتفاقی نمی افتد مگر آنکه ریشه آن در دانشگاه ها داشته باشد.

وی دانشگاه را موتور مولد فکری جامعه دانست و یادآور شد: نباید این روز را تنها به دانشجویان تبریک گفت بلکه این روز متعلق به همه مردم جامعه است.

رسولی در ادامه با اشاره به روز جهانی معلولین گفت: در سال ۹۳ مصوبه ای در شورا به تصویب رسید و طبق آن قرار بود در دو خیابان بلوار گیلان که جزو خیابان های برخوردار رشت بوده و بلوار حمیدیان به عنوان محله کم برخوردار شهر رشت، به عنوان خیابان های نمونه ترافیک تبدیل شوند و از لحاظ سیستم های آرام سازی ترافیک، خطوط مناسب عابر پیاده و مناسب سازی گردند اما این مصوبه هنوز اجرایی نشده و امیدوارم تا پایان عمر شورای چهارم اجرایی شود.

عضو شورای شهر رشت هزینه های صورت گرفته برای ساخت پل های مکانیزه عابر پیاده را برای رفاه حال سالمندان و معلولین شهر دانست و بر لزوم ایجاد و پیاده راه و خطوط ویژه برای نابینایان تاکید کرد.

رسولی با بیان اینکه برای افراد سالمند و کودکان شهر رشت، برنامه ریزی خوبی صورت نگرفته است، یادآور شد: باید در راستای بهزیستی شهروندان باید بیشتر کار کنیم. موارد بهزیستی مثل معابر برای معلولین و نابینایان باید لحاظ شود زیرا هم اکنون شهر رشت مناسب کودکان نیست و باید فضای شهری به خصوص پارکها با ابزار مناسب و رفاهی کودکان ساخته شود.

وی به طرح «رشت؛ شهر دوستدار کودک» اشاره کرد و گفت: این طرح دو سال پیش مطرح شد که عقیم مانده و کار خاصی صورت نگرفته است.

در پایان نطق این عضو شورا «رشت؛ شهر دوستدار کودک» اعلام وصول شد.

Share