هدف داشتن خانواده ای سالم است

اختتامیه دهمین دوره المپیاد ورزشی بانوان آجا در انزلی برگزار شد+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، افشین رضایی حداد نیز در این مراسم با بیان اینکه ما به عنوان یک یگان عملیاتی مسوول و وظیفه تعریف شده و مشخصی داریم یادآور شد: عوامل بیرونی در انجام ماموریت تاثیرگذار است و یکی از همین عوامل خانواده ها هستند که اگر نگویم مستقیم با یک واسطه تاثیرگذار هستند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، امیر سرتیپ جمشید فولادی رییس تربیت بدنی آجا در مراسم اختتامیه دهمین دوره المپیاد ورزشی بانوان آجا با قدردانی از فرمانده ناوگان شمال به جهت میزبانی خوب مسابقات اظهار کرد: توجه به ورزش و ارتقای سطح سلامتی خانواده ها همیشه مورد توجه آجا بوده است.

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی، سرتیپ فولادی با بیان اینکه هیچ کاری و فعالیتی بدون برنامه ریزی و تلاش و کوشش بدست نمی آید یادآور شد: امیدوارم هر ساله شاهد ارتقای کیفیت مسابقات باشیم.

هدف داشتن خانواده ای سالم است

افشین رضایی حداد نیز در این مراسم با بیان اینکه ما به عنوان یک یگان عملیاتی مسوول و وظیفه تعریف شده و مشخصی داریم یادآور شد: عوامل بیرونی در انجام ماموریت تاثیرگذار است و یکی از همین عوامل خانواده ها هستند که اگر نگویم مستقیم با یک واسطه تاثیرگذار هستند.

وی افزود: توجه به امور خانواده ها و دقت و توجه ویژه به آن بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب یقینا اثر مشخصی را در انجام خدمت و نحوه آن در کار خواهد داشت.

فرمانده ناوگان شمال گفت: داشتن خانواده ای سالم از نظر جسمی، روحی و روانی، میتواند در انجام وظایف کارکنان تاثیری بیشتر داشته باشد و به انگیزه های آنان بیفزاید. پس کاری که در بحث مسابقات ورزشی انجام می شود، هدف انجام یک مسابقه ورزش نیست بلکه هدف داشتن خانواده ای سالم است و این مسابقات یکی از ابزار های مختلف برای رسیدن به این هدف است باید شرایط خانواده ها را ارتقا دهیم تا شرایطی بهتر از این داشته باشیم.

گفتنی است در مراسم اختتامیه دهمین دوره المپیاد ورزشی بانوان اصفهان اول، منتخب نزاجا دوم و ناوگان شمال سوم شدند.

Share