دیارمیرزا گزارش می‌دهد

آتش سوزی گسترده در یک بازار محلی در بخش کرگانرود تالش/ خسارت ۲ میلیارد تومانی/ ۴ ایستگاه آتش نشانی در عملیات اطفای حریق شرکت کردند+ تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آتش سوزی گسترده در بازار خطبه سرا از توابع بخش کرگانرود تالش که از ساعت ۵۰ دقیقه بامداد روز پنج شنبه ۱۰ آذر آغاز شده بود با تلاش مامورین آتش نشانی چندین ایستگاه مهار شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آتش سوزی گسترده در بازار خطبه سرا از توابع بخش کرگانرود تالش که از ساعت ۵۰ دقیقه بامداد روز پنج شنبه ۱۰ آذر آغاز شده بود با تلاش مامورین آتش نشانی چندین ایستگاه مهار شد.photo_2016-12-02_16-33-23

اکبر اولیایی بخشدار کرگانرود به خبرنگار دیارمیرزا گفت: علت بروز آتش سوزی هنوز اعلام نشده و کارشناسان مشغول تحقیق در این مورد هستند.

وی از صدای چندین انفجار خبر داد و افزود: به گفته اهالی از یک باب نانوایی شنیده شده و آتش به دیگر مغازه های اطراف که همگی دارای بافت فرسوده بودند سرایت کرد.

بخشدار کرگانرود از مشارکت ۴ ایستگاه آتش نشانی شهر لیسار، دهیاری کشلی و شهرهای حویق و تالش برای مهار این آتش سوزی خبر داد.

وی همچنین اضافه کرد: شدت شعله ها به حدی بود که عملیات اطفای حریق تا ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه بامداد به طول انجامید و در ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه به طور کامل پایان یافت.

اولیایی در ادامه از خسارت حریق به سیم کشی هوایی برق که در مجاورت این مغازه ها بود سخن گفت.

بخشدار کرگانرود تعداد مغازه هایی را که طعمه حریق شدند را ۲۰ واحد اعلام کرد که خسارت برآورد شده حدود ۲ میلیارد تومانی بر جای گذاشت.

این مقام دولتی در زمینه پوشش بیمه این واحدها گفت: ۱۴ واحد دارای بیمه آتش سوزی بودند و مابقی فاقد هرگونه بیمه بودند.

وی در پایان از تمام صاحبان واحد های مسکونی و تجاری این بخش خواست تا نسبت به بیمه منازل و واحدهای اقتصادی خود اقدام کنند.

گفتنی است این آتش سوزی خسارت جانی در پی نداشت.

Share