قابلیت پخش زنده ویدیو و ارسال پیام به صورت مخفی در اینستاگرام اضافه شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،حدود یک هفته پیش بود که اینستاگرام رسما قابلیت ویدیو زنده را در این اپلیکیشن تائید کرد و امروز شاهد معرفی این ویژگی هستیم. امروز قسمت Story در اینستاگرام قابلیت ویدیو زنده را دریافت کرد. متأسفانه فعلا قابلیت مذکور در دسترس نیست و این قابلیت که مربوط به بخش Story و Explore می‌شود در طول هفته‌های جاری به‌صورت جهانی عرضه خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از زومیت، حدود یک هفته پیش بود که اینستاگرام رسما قابلیت ویدیو زنده را در این اپلیکیشن تائید کرد و امروز شاهد معرفی این ویژگی هستیم. امروز قسمت Story در اینستاگرام قابلیت ویدیو زنده را دریافت کرد. متأسفانه فعلا قابلیت مذکور در دسترس نیست و این قابلیت که مربوط به بخش Story و Explore می‌شود در طول هفته‌های جاری به‌صورت جهانی عرضه خواهد شد.

۱۵۵۱۳fe6-6c44-4546-bdd9-5c415865b52fبرای به اشتراک گذاشتن ویدیو زنده می‌توانید به‌سادگی در اپلیکیشن اینستاگرام به سمت راست سوایپ کنید تا بخش دوربین اجرا شود و سپس با لمس دکمه Start Live Video می‌توانید ضبط ویدیو و به اشتراک‌گذاری زنده آن را شروع کنید. البته باید بدین نکته نیز توجه داشت که اینستاگرام محدودیتی را در این خصوص اعمال کرده است و بیشترین مدت پخش ویدیو زنده یک ساعت است.

به محض اینکه یکی از افرادی که در اینستاگرام دنبال می‌کنید، اقدام به پخش زنده ویدیو کند، در قسمت Story زیر تصویر پروفایل وی تگ Live یا زنده نمایش داده می‌شود. همچنین امکان کامنت گذاشتن و لایک کردن نیز در حین پخش زنده ویدیو وجود دارد.

البته قابلیت ویدیو زنده تنها ویژگی‌ای نبود که امروز اینستاگرام معرفی کرد. توسعه‌دهندگان در این به‌روزرسانی جدید قابلیت مخفی شدن تصاویر و ویدیو‌های به اشتراک گذاشته‌شده از طریق دایرکت با دوستان و گروه‌ها را نیز اضافه کرده‌اند. اساسا کاربران اینستاگرام از طریق این ویژگی می‌توانند تصاویر و ویدیو‌هایشان را به گروه‌ها و افراد مورد نظرشان بفرستند و بعد از مشاهده آن توسط کاربرانی که دریافتش کرده‌اند، تصویر و ویدیو مذکور مخفی می‌شود. برای انجام این کار کافی است که به سمت راست صفحه سوایپ کنید تا دوربین اجرا شود و سپس تصویر و ویدیویی را ضبط کنید. حال می‌توانید با لمس دکمه پیکان مانند موجود در صفحه، آن را به‌صورت خصوصی ارسال کنید. همچنین امکان ارسال تصاویر و ویدیوهای مذکور به‌صورت هم‌زمان به گروه‌ها و افراد مختلف نیز وجود دارد. لازم به ذکر است که این تصاویر و ویدیو‌ها بعد از اینکه فرد دریافت‌کننده آن‌ها را مشاهده کرد، مخفی می‌شوند.

در صورت گرفته شدن اسکرین شات از این تصاویر یا ویدیوهای ارسال شده، کاربر هشداری را دریافت خواهد کرد تا مطلع شود که از پیام ارسال شده‌ی وی اسکرین شاتی ثبت شده است.

Share