ترقی خبرداد:

۸ نامزد ریاست‌ جمهوری از سوی حزب موتلفه مشخص شد/از این ۸ نفر به یک نفر می‌رسیم/ ۶۰ شاخص برای رئیس جمهور آینده تدوین شده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مسئول امور بین الملل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه ۸ نامزد از سوی موتلفه مشخص شده است گفت: قرار است در نهایت به یک نفر برسیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از میزان، مسئول امور بین الملل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه ۸ نامزد از سوی موتلفه مشخص شده است گفت: قرار است در نهایت به یک نفر برسیم.۲۰۰۰۴۴۰

حمید رضا ترقی با تاکید بر اینکه ۸ نامزد ریاست جمهوری از سوی موتلفه تا این لحظه مشخص شده اند گفت: قرار است طی فرآیندی در داخل حزب افراد بررسی شوند و از این ۸ نفر به یک نفر برسیم.

مسئول امور بین الملل حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اعلام اسامی این ۸ نفر گفت: فعلا قرار بر این است که هیچ اسمی اعلام نشود.

وی ادامه داد: با بررسی سخنان مقام معظم رهبری ۶۰ شاخص برای رئیس جمهور آینده از میان نظرات ایشان و قانون تدوین شده است، که با بررسی های بیشتر بر روی این ۸ نفر و تطبیق ویژگیهای آنها با این شاخص ها ، ۱ نفر به عنوان نامزد نهایی معرفی خواهد شد.

وی محور این شاخص ها را معیارهایی چون شجاعت،‌ استکبار ستیزی،‌ تقوا،‌ ضدیت با اشراف گری،‌ انقلابی بودن، جوان بودن،‌توانمندی جسمی برای پرکار بودن خواند که قبلا در دوره های قبلی از سوی مقام معظم رهبری اعلام شده بود.

tel final1

Share