در جلسه امروز شورا:

یک فوریت لایحه خرید سپیدرود رشت تصویب شد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در جلسه شورای شهر رشت لایحه دو فوریتی خرید سپیدرود به رای گذاشته شد و در نهایت یک فوریت لایحه رای آورد و این موضوع در ۷ آذر بررسی خواهد شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در جلسه شورای شهر رشت لایحه دو فوریتی خرید سپیدرود به رای گذاشته شد.
IMG_4308sepidrood
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت، محمدعلی رفیعی نوده به عنوان مخالف دو فوریت لایحه گفت: سپیدرود همچنان سپیدرود است و یک لحظه تصمیم گیری ما بر سرنوشت ۵۰ نفر تاثیرگذار است. اگر فردا این تیم به لیگ برتر برود چگونه میخواهد بررسی شود؟ این لایحه سه سال است که به شورا می‎آید اما هنوز مشخص نشده است که آیا شهرداری حق تیمداری دارد یا نه؟!

این عضو شورا اظهار کرد: سپیدرود متعلق به همه مردم شهر رشت است و برای کسی نیست و هیچ شخصی یا سازمانی نمی‎تواند آنرا تصاحب کند پس بهتر است برای حمایت از درصدی از بودجه سالانه را به داماش و سپیدرود اختصاص دهیم.

در ادامه رضا رسولی به عنوان موافق دو فوریت لایحه اظهار کرد: آورده اجتماعی سپیدرود بسیار زیاد است و اگر امروز وضعیت این تیم مشخص نشود معلوم نیست در آینده چه خواهد شد.

مجید رجبی ویسرودی نیز به عنوان مخالف دوفوریت لایجه اظهار کرد: با اختصاص بخشی از درآمدهای شهرداری نظیر اجاره اماکن ورزشی به سپیدرود کمک کرد.

امیرحسین علوی بر ضرورت خرید سپیدرود توسط شهرداری تاکید کرد و گفت: باید مدیریت باشگاه به شهرداری داده شود هرچند در نحوه اداره تیم سوالات بسیار زیادی وجود دارد اما هم اکنون فوتبال رشت یک تیم ریشه دار دارد که می درخشد و باید حمایت شود.

این عضو شورا همچنین اظهار کرد: ردیف هایی که برای این موضوع تعریف شده مشخص نیست و باید از تصمیم گیری های احساسی خودداری کنیم.

فاطمه شیرزاد نیز بر ضرورت حمایت اعضای شورای شهر رشت از دو تیم داماش و سپیدرود تاکید کرد.

نیکومنش نودهی نیز در این جلسه اظهار کرد: سپیدرود هویت رشت است و در بین اعضای شورا این تیم هوادارانی دارد.

وی اظهار کرد: در ابتدا باید موافقت خود را با لایحه خرید اعلام کنیم و بعد از آن وارد جزئیات شویم. الان ۷۰ درصد هزینه توسط ششهرداری داده می شود بنابراین بهتر است تیم را بخریم تا از بلاتکلیفی خارج شود.

در نهایت یک فوریت لایحه خرید سپیدرود رشت رای آورد و این موضوع در ۷ آذر بررسی خواهد شد.

 

Share