گردشگران گمشده در جنگل های آستارا نجات یافتند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده هنگ مرزی آستارا از نجات سه گردشگر گمشده در ارتفاعات و جنگل های روستای سیج توسط مرزبانان این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا, فرمانده هنگ مرزی آستارا از نجات سه گردشگر گمشده در ارتفاعات و جنگل های روستای سیج توسط مرزبانان این شهرستان خبر داد.
سرهنگ نوذر مرادی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر گم شدن سه گردشگر در جنگل های روستای سیج از توابع دهستان حیران آستارا ، بلافاصله پیدا کردن گمشدگان در دستور کار مرزبانان قرار گرفت.
وی افزود: مرزبانان با همکاری نیروهای امداد و نجات هلال احمر و مرزنشینان، عملیات جستجو را آغاز کرده و موفق به کشف خودروی گمشدگان و سپس خود گردشگران شدند.
فرمانده هنگ مرزی آستارا با اشاره به اینکه در این عملیات سه گردشگر یاد شده سالم به آغوش خانواده بازگشتند، تصریح کرد: مرزبانان در جهت خدمات رسانی شایسته به مرزنشینان، از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.
شهرستان ۸۶ هزار نفری آستارا در منتهی الیه غرب استان گیلان و در همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و بیشتر ارتفاعات آن سرسبز و پوشیده از جنگل های طبیعی است.

Share