مایلی کهن در کنفرانس خبری پس از بازی

کی‌روش مالزی رفته تا جوج با نوشابه بزند!/ملوان رکورد زده است/به دنبال جذب بازیکنی که هر سال تیم خود را تغییر می‌دهد نیستیم/شمال بهشتی است با کمترین امکانات/با کسی پدرکشتگی ندارم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مایلی‌کهن در مورد شرایط تیم ملی گفت: با کسی پدرکشتگی ندارم. وقتی تیم ملی خوب کار می‌کند من هم خوشحال می شوم و عاشق تیم ملی کشورم هستم. آقای کی‌روش بعد از برد تیم ملی کجا رفته است؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از فارس ،محمد مایلی‌‌کهن عصر امروز پس از پیروزی یک بر صفر مقابل بادران تهران در نشست خبری حاضر شد.

mailikohanto_2016-08-27_22-14-21وی با تبریک به فغانی و تیم کمک وی که به عنوان برترین داوران آسیا انتخاب شدند، اظهار کرد: به جامعه داوری تبریک می‌گویم زیرا آنها دست به کار بزرگی زدند و سبب افتخار و سربلندی جامعه داوری و فوتبال ایران شدند که امیدوارم فغانی فینال جام جهانی ۲۰۱۸ را سوت بزند.

این مسؤول شرایط زمین ورزشگاه تختی بندرانزلی را نامساعد دانست و افزود: به دلیل بارندگی اخیر شرایط زمین ورزشگاه نامساعد بود اما با ارائه بازی زیبا و جوانمردانه از هر دو تیم شاهد دیدار تماشاگر پسند بودیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با بیان اینکه شایسته پیروزی در این دیدار بودیم، گفت: با یکدلی و همکاری تیمی مناسب توانستیم تیم خوب بادران را شکست دهیم که جا دارد از هواداران خوب و خونگرم ملوان تشکر کنم.

مایلی‌کهن با اشاره به نقل و انتقالات نیم فصل ملوان، تصریح کرد: در راستای آرامش و ترمیم تیم پیش می‌رویم و اگر در ادامه راه شرایط مالی مناسب باشد چند بازیکن خوب را جذب می‌کنیم اما به دنبال جذب بازیکن اسم‌دار که هر سال تیم خود را تغییر می‌دهد نیستیم.

وی درباره دیدار هفته بعد ملوان که با تیم انتهای جدولی است، گفت: تیم‌های انتهای جدول بسیار سخت‌کوش بوده و نباید آنها را دست کم گرفت اما ابتدا باید لذت پیروزی بازی امروز از بین نرود زیرا ملوان در خانه با ۵ برد و یک مساوی رکورد زده است.

سرمربی ملوان بندرانزلی با اشاره به جام حذفی و تقابل با تراکتورسازی تبریز متذکر شد: هدف اصلی مجموعه باشگاه لیگ یک بوده اما با توجه به فشاری که در لیگ بر بازیکنان آمد باید مراقب آسیب‌دیدگی آنها باشیم اما در مقابل تیم خوب تراکتور بازی قابل قبول و خوبی به نمایش می‌گذرایم.

مایلی‌کهن با بیان اینکه به استان‌های شمالی به دلیل سرسبزی و آب و هوا جفا شده‌ است، ادامه داد: استان‌های شمالی استعدادهای زیادی دارند اما فاقد امکانات مناسب هستند.

وی اظهار کرد: بسیاری از کارها مانند تالاب بندرانزلی و کمربندی شهرستان که پس از ۲۰ سال نیمه تمام مانده، نیازمند نگاه ویژه مسؤولان کشوری است.مثلا وقتی دریاچه ارومیه خشک می شود ناراحت می شویم اما اگر تالاب انزلی هم به آن نرسیم خشک می‌شود مثل زاینده رود و دریاچه ارومیه. حق و حقوق شهر و استان‌های شمالی باید داده شود. خیلی‌ها فکر می‌کنند که شمال بهشت برین البته بهشت هست اما با کمترین امکانات.

مایلی‌کهن در مورد شرایط تیم ملی گفت: با کسی پدرکشتگی ندارم. وقتی تیم ملی خوب کار می‌کند من هم خوشحال می شوم و عاشق تیم ملی کشورم هستم. آقای کی‌روش بعد از برد تیم ملی کجا رفته است؟ این مسایل را می‌بنیم شاید شما توجه نکرده‌اید به این مسایل، بعد می‌گویند به مالزی رفته تا امکانات را ببیند. حتما رفته جوج با نوشابه بزند! پول آن را هم ما باید بدهیم. هزینه سفرهای‌ کی‌روش پای ماست. فوتسال را دیدید که چه نتایجی گرفتید من کینه و عداوتی با کسی ندارم. از کوچک‌ترین فرد باشگاه هم عذرخواهی می‌کنم اگر اشتباه کرده باشم حتی از بازیکن ۱۸ ساله باشگاه که فهمیدم در حقش اشتباه کرده‌ام در جمع از او عذرخواهی کرده‌ام.

tel final1

Share