سرهنگ"علي رمضاني" اعلام کرد:

کشف اسکانس جعلی در شهرستان رودبار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندهی انتظامی شهرستان رودبار از کشف سی میلیون ریال اسکانس جعلی در این شهرستان خبر داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندهی انتظامی شهرستان رودبار از کشف سی میلیون ریال اسکانس جعلی در این شهرستان خبر داد .
سرهنگ”علی رمضانی” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران انتظامی کلانتری لوشان در حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک شدند.۱۹-۸-۱۳۹۵_image636142899676875000
فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با بیان اینکه این خودرو دو سرنشین ۴۳ ساله اهل و ساکن مازندران داشت، افزود: ماموران انتظامی با بررسی سوابق خودرو مذکور متوجه دستور توقیف قضایی این خودرو از دادگستری لنگرود می شوند که بلافاصله اقدام به توقیف خودرو کردند.
وی با یادآوری اینکه در بازرسی از این خودرو ۶۰ قطعه اسکناس ایران چک ۵۰۰ هزار ریالی جعلی کشف و ضبط شد، خاطرنشان کرد: اسکناس های جعلی به ارزش ۳۰ میلیون ریال بودند.
این مقام انتظامی با تصریح براینکه در بررسی های بیشتر مواد مخدر از نوع تریاک نیز این خودرو کشف و ضبط شد، اظهار کرد : متهمان مذکور با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
سرهنگ علی رمضانی در پایان افزود: شهروندان هشدارهای پلیس را جدی گرفته و در هنگام دریافت اسکناس و چک پول ها به نکات امنیتی تعبیه شده در آن دقت کنند.

Share