برای خدمت رسانی به زائران اربعین

کاروان خدام العترت به سوی کربلا بدرقه شد /ماشین آلات شهرداری رشت راهی کربلا شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علیرضا قانع در این مراسم با بیان اینکه امروز این افتخار نصیب ما شد که ردای خدمت به زائران حسینی را بر تن کنیم اظهار داشت: خدمت به عاشقان ابا عبدالله توفیقی است که باید قدردان آن باشیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، طی مراسمی با حضور مسئولان شهرداری رشت و اعضای شورا کاروان خدام العترت برای سفر کربلا بدرقه شد.sgtsi_2016-11-10-1

علیرضا قانع در این مراسم با بیان اینکه امروز این افتخار نصیب ما شد که ردای خدمت به زائران حسینی را بر تن کنیم اظهار داشت: خدمت به عاشقان ابا عبدالله توفیقی است که باید قدردان آن باشیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت افزود: این توفیقی بزرگ است که ما قطره ای از دریای بیکران عاشقان حسین شدیم تا ندای لبیک یا حسین(ع) را در جهان طنین انداز سازیم.

وی تصریح کرد: برنامه ریزی ها با سرعت با همکاری اعضای شورای شهر و شهردار محترم برای راهی شدن کاروان خدام العترت به سمت کربلا انجام گرفت و برنامه ریزی ها بر این شد که در کربلا مستقر شویم و با استقرار امنیت در سامرا خدمت رسانی کنیم.

قانع با بیان اینکه تمامی کاروان عاشقانه برای خدمت صادقانه به ابا عبدالله راهی این سفر هستند گفت: بخش خدمت گذاری به زائران و رفت و روب بر عهده شهرداری رشت است.

وی با اشاره به برنامه استقبال از زائران توسط شهرداری رشت افزود: برنامه های فرهنگی متعددی برنامه ریزی شده است به طور مثال  نمایشگاه ضریح مهربانی در نزدیکی خیمه گاه از جمله این فعالیتها است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت تاکید کرد: امسال ابتکاری داشته ایم که در خدمت هنرمندان استان در کربلا باشیم و نمایش هایی که در ایام عاشورا و تاسوعا در پیاده راه فرهنگی رشت اجرا شد در اربعین حسینی در کربلا اجرا می شود.

ماشین آلات شهرداری رشت راهی کربلا شدند

سید رضا موسوی روزان رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت نیز در این مراسم افزود: خداوند را شاکریم که توفیق خدمت در حرم ابا عبدالله  را نصیب ما کرد و برای کاروان خدام العترت شهرداری رشت آرزوی سلامت و سفری بی خطر داریم.

وی گفت: در چند روز گذشته ماشین آلات شهرداری رشت مانند ماشین های حمل زباله و آتش نشانی راهی کربلا شدند تا به زائران خدمت رسانی کنند.

موسوی روزان خاطرنشان کرد: شهردار رشت و مدیران ۵ منطقه و مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت و اعضای شورای اسلامی رشت برای راهی شدن کاروان خدام العترت بسیار تلاش کردند.

وی با اشاره به اینکه  همه ما عاشقان حسین (ع) هستیم و جان خود را فدای آرمانهای حسینی میکنیم گفت: ما تمام سختی های سفر را به عشق مولایمان به جان می خریم و خود را برای هر گونه سختی آماده ساخته ایم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت تاکید کرد: انسانهایی جاودانه می شوند که در سختی ها آبدیده می شوند و حرکت در مسیر حق همواره نتیجه بخش است و به درستی باطل نابود شدنی و نور ماندنی است.

وی با اشاره به اعزام رزمندگان گیلان از میدان شهدای ذهاب به جبهه افزود: امروز از همین میدان عاشقانی دیگر به ابا عبدالله الحسین(ع) راهی کربلا می شوند؛ دعای خیر ما بدرقه کاروان خدام العترت است و امیدواریم که به سلامت بازگردند و خدمت رسان خوبی برای عاشقان امام حسین(ع) باشند.

اعزام ۱۰۰ نفر از پرسنل شهرداری به کربلا

فاطمه شیرزاد سخنگوی شورای اسلامی رشت نیز در این مراسم با بیان اینکه کاروان خدام العترت سفیران فرهنگی شهر رشت در این سفر معنوی هستند گفت: ان شالله خداوند نگهدار شما در این سفر فرهنگی و بزرگ است.

وی اقدام بزرگی که از سوی شورا و شهرداری در حال انجام است را قابل تحسین دانست گفت: ۱۰۰ نفر از همکاران شهرداری رشت برای خدمت رسانی به زائران حسینی عازم کربلا هستند.

سخنگوی شورای اسلامی رشت گفت: حدود ۳۷ نفر از پاکبانان شهرداری رشت از ۵ پنج منطقه همراه مدیران شهری و هنرمندان هستند و همه اعضای این کاروان از سوی امام حسین (ع) انتخاب شدند.

وی گفت: از سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت، شهردار رشت و نیز اعضای شورای اسلامی رشت برای اقداماتی که برای این سفر انجام دادند تشکر می کنم و امیدوارم سفری سلامت و پربرکت را پیش رو داشته باشید.

Share