دیارمیرزا گزارش می‎هد

پیروزی دلچسپ سپیدرود مقابل نفت مسجد سلیمان در هوای بارانی رشت+شرح بازی

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سپیدرود رشت در هفته دوازدهم از مسابقات لیگ دسته اول کشور در یک هوای سرد و بارانی میزبان نفت مسجد سلیمان بود و توانست با نتیجه یک بر صفر این تیم را شکست دهد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سپیدرود رشت در هفته دوازدهم از مسابقات لیگ دسته اول کشور در یک هوای سرد و بارانی میزبان نفت مسجد سلیمان بود.photo_2016-10-30_16-05-37

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت، سید محمد حسینی، هادی تامینی، سید هادی موسوی، شایان مصلح، سهیل حق شناس، حافظ یعقوبی، محمد دادرسی، محمد رستمی، میثم فردوسی، احسان عبدی، میلاد قربانزاده یازده بازیکنی بودن که علی نظر محمدی در این مسابقه از ابتدا روانه میدان کرد.

مسابقه در هوای بارانی رشت در حالی آغاز شد که دو تیم در دقایق ابتدایی سعی می کردند تا یکدیگر را مورد ارزیابی قرار دهند و توپ بیشتر در میانه های میدان در جریان بود.

علی رغم بارش باران بیش از ۵ هزار تماشاگر این بازی را از نزدیک شاهد بودند و مسعود کاظمی رییس شورای اسلامی شهر رشت میهمان ویژه این مسابقه است که از دقایق ابتدایی مسابقه در ورزشگاه حضور یافت.

سهراب بختیاری زاده سرمربی نفت مسجد سلیمان در دقیقه ۳۳ بازی در اعتراض به روند داوری مسابقه از سوی داور اخراج شد که چند دقیقه ای مسابقه به همین دلیل متوقف شد.

نیمه نخست بازی با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید تا دو تیم بدون گشودن دروازه های یکدیگر به استراحت بروند.

در این نیمه دو تیم موقعیت های خطرناک جدی را بر روی دروازه های یکدیگر ایجاد نکردند و بازی بیشتر درگیرانه و فیزیکی را ارائه دادند هر چند موقعیت های سپیدرود بیش از نفت مسجد سلیمان بود.

نیمه دوم این دیدار با فشار بی امان سپیدروی ها بر روی دروازه نفت مسجد سلیمان آغاز شد و بازی  با تشویق بی امان هواداران همراه بود.

موقعیت های خطرناک سپیدرود یکی پس از دیگری با کم دقتی بازیکنان این تیم از دست می رود.

نزهتی اولین تعویض سپیدروی ها می باشد که در دقیقه ۶۳ به جای محمد دادرسی وارد زمین شد.

ثابت قدم شهردار رشت و رضا رسولی عضو شورا در نیمه دوم بازی در ورزشگاه عضدی حضور پیدا کردند.

در دقیقه ۷۸ بازی پاس زیبای شایان مصلح به دهانه دروازه را سهیل حق شناس با بی دقتی فراوان به بالای دروازه فرستاد تا خطرناک ترین موقعیت سپیدرود اینگونه از دست برود.

احسان عبدی و میلاد فردوسی دو بازیکن دیگری بودند که جای خود را به محمدرصا مهدوی و میلاد پورمحسن دادند.

در دقیقه ۸۸ بازی توسط سید هادی موسوی دروازه نفت مسجد سلیمان باز شد تا ورزشگاه عضدی منفجر شود.

سانتر زیبای مهدوی از جناح چپ با ضربه سر سهیل حق شناس همراه شد که این ضربه با دفع ناقص دروازه بان نفت رو به رو شد و در نهایت هادی موسوی، ریباند را وارد دروازه کرد.

با کسب این پروزی دلچسب سپپدرود به صدر جدول صعود کرد.

tel final1

Share