پیام مشترک نماینده ولی فقیه، استاندار و رییس مجمع نمایندگان به مناسبت ۱۳آبان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، بی تردیدهمبستگی مردم مسلمان و انقلابی ، خروش دانش آموزان و دانشجویان با هوشیاری و بصیرت و پیروی از رهنمودهای پیرمراد خویش، توانست هیمنه ی پوشالی آمریکا را در وقایع این روز تاریخی و حماسی در هم بشکند و عظمت انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده ولی فقیه، استاندار و رییس مجمع نمایندگان استان به مناسبت ۱۳آبان روز مبارزه با استکبار جهانی پیام مشترکی صادر کردند.img_1136

در مرور تقویم ملل مختلف به طور قطع روزهای ماندگاری به عنوان نقطه عطف در گذر از تاریکی به سوی روشنی وجود داشته و دارد؛ در روزشمار تاریخ میهن عزیزمان، ۱۳آبان رویدادها و خاطراتی را تداعی می کند که نشان دهنده راه مقاومت و ایستادگی ملت ایران در گذر تاریخ  در برابر زیاده خواهی‌ها است.

حوادث‌ سه‌گانه‌ ی این روز از تبعید حضرت‌ امام‌ خمینی (ره) در سال‌ ۱۳۴۳ تا کشتار دانش‌آموزان‌ در سال‌ ۱۳۵۷ و تسخیر لانه‌ی‌ جاسوسی‌ در سال‌ ۱۳۵۸، حس استبدادگریزی و استکبارستیزی رادر وجود نوجوانان،جوانان و همه اقشار مردم چنان پرورش داده که در مسیر مبارزه‌ی‌ افتخارآمیز مقابله باسلطه‌خواهی بیگانگان همیشه پیشاهنگ‌ و پیشرو هستند.

بی تردیدهمبستگی مردم مسلمان و انقلابی ، خروش دانش آموزان و دانشجویان با هوشیاری و بصیرت و پیروی از رهنمودهای پیرمراد خویش، توانست هیمنه ی پوشالی آمریکا را در وقایع  این روز تاریخی و حماسی در هم بشکند و عظمت انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان دهد.

در این میان پاسداشت این روز بزرگ به عنوان نماد مقاومت و ایستادگی امت انقلابی ایران اسلامی یکی از وظایف نسل جوان امروز و آینده است تا قدرت‌ و عظمتی‌ را که‌ در سایه‌ی‌ اسلام‌ ، وحدت‌ ومجاهدت رزمندگان‌ به‌ دست‌ آمده، حفظ نماید.

اینجانبان از مردم ولایت‌مدار ، انقلابی و همیشه در صحنه استان گیلان دعوت می کنیم بسان حضور مدبرانه و آگاهانه ی خود در تمامی عرصه ها ، این بار نیز با شرکت گسترده و فعال در مراسم بزرگداشت ۱۳ آبان با آرمان‌های امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کنند.

 زین العابدین قربانی _محمدعلی نجفی  _ مهرداد بائوج_نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت _ استاندارگیلان _رییس مجمع نمایندگان

tel final1

Share