در پی قهرمانی صادر شد

پیام تبریک شهردار رشت به دختر رشتی قهرمان جهان/ این مدال اثبات کننده توانایی بانوان محجبه ایران زمین است/طلایه دار دختران شهر باران وظیفه شما سنگین تر از قبل است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدعلی ثابت قدم، شهردار رشت در پیامی قهرمانی مبینا نژاد در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در رشته تکواندو را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سیدمحمدعلی ثابت قدم، شهردار رشت در پیامی قهرمانی مبینا نژاد در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در رشته تکواندو را تبریک گفت.sabet_2016-10-19_21-42-18

متن پیام به شرح زیر است:

«سرکار خانم مبینا نژاد

قهرمانی شما در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در رشته تکواندو که در کشور کانادا در حال برگزاری است را صمیمانه تبریک می گوییم. حلاوت این قهرمانی توسط بانوی رشتی زمانی دوچندان شد که با نتایجی مقتدرانه و بدون از دست دادن امتیاز در مقابل رقبا به دست آمد.

ثبت این نتایج درخشان در یازدهمین دوره رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان در رشته تکواندو توسط بانوی محجبه رشتی، ضمن اینکه برگ زرینی به تاریخ ورزش بانوان کشور افزود؛ اثبات کننده توانایی ها و شایستگی های بانوان محجبه ایران زمین است و از امروز شما به عنوان طلایه دار دختران شهر باران های نقره ای وظیفه ای سنگین تر از قبل را بر دوش دارید.

امید است با توکل به خداوند یکتا و با عزم راسخ و حمایت و توجه ویژه مسئولین در آینده نیز بیش از پیش در میادین بین المللی بدرخشید و پرچم پرافتخار ایران اسلامی را به اهتزاز دراورید و با قهرمانی های خود به الگویی برای دختران و بانوان این شهر بدل شوید.

شهرداری رشت به سهم خود این قهرمانی ارزشمند را بار دیگر به شما تبریک می گوید و آرزوی توفیق روزافزون شما را از درگاه ایزد منان دارد.

مجموعه شهرداری رشت در کنار شما و قدردان زحمات و افتخارآفرینی شما خواهد بود.

سید محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت»mobina-nejad-b

Share