واکنش نعمتی به کتک خوردن بانوی دستفروش فومنی:

از مردم عذرخواهی می‎کنم/برخورد فیزیکی قابل قبول نیست/ با اخراج کارگر خاطی مشکلی حل نمی‎شود/رفع سدمعبر خواسته مردم است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس شورای شهر فومن در واکنش به برخورد کارگر شهرداری فومن با بانوی دستفروش گفت: اگر گسی به این پاکبان دستور داده تا او این کار را بکند باید او را به دادگاه کشاند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید نوالدین نعمتی رئیس شورای شهر فومن در خطبه های پیش از نماز جمعه این شهر در واکنش به برخورد کارگر شهرداری فومن با بانوی دستفروش گفت: در کل سه سال دوره چهارم شورا چیزی که همواره اعتراضاتی را به همراه داشت و بیشترین خواسته مردم شهر را تشکیل میداد، برخود با سد معبر خیابانهای شهر بود.%d9%86%d9%88%d8%b1%d8%a7%d9%84%d8%af%db%8c%d9%86-%d9%86%d8%b9%d9%85%d8%aa%db%8c-747x498

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن، نعمتی رفع سد معبر را وظیفه شهرداری خواند و گفت: شورای شهر در این خصوص وظیفه ای ندارد.

وی از اختصاص جایگاه برای دستفروشان در بازار سردار جنگل خبر داد و گفت: تذکرات پی در پی ماموران سد معبر به افراد بارها صورت گرفته ولی تکرار سد معبر در مسیر پیاده رو باعث شد تا یک پاکبان که کارگر روزمزد بوده چنین عملی را مرتکب شود.

نعمتی برخورد فیزیکی را قابل قبول ندانست و گفت: باید به دست فروشان تذکر داده و آنها به تعزیرات معرفی شوند و به این خانم هم چندین بار تذکر داده شده است.

عضو شورای شهر فومن با بیان اینکه با اخراج این پاکبان مشکلی حل نمی شود، یادآور شد: اگر گسی به این پاکبان دستور داده تا او این کار را بکند باید او را به دادگاه کشاند.

وی افزود: نباید این سیلی را با سیلی دیگری مقایسه کرد.

رئیس شورای شهر فومن ضمن عذرخواهی از شهروندان بابت این اتفاق خطاب به خبرهای منتشر شده در فضای مجازی و برخی کانال های تلگرام گفت: ساعت ۲ شب عکس گاو را می گذارند و می گویند گاو در داخل شهر دیده شده، شهرداری کجاست که او را بگیرد؟ در حالی که قرار نیست اعضای شورا ۲ شب در شهر دنبال گاو بگردند اگر این گاو را بگیریم صد نفر زنگ می زنند.

نعمتی در پایان اظهار کرد: مکانی برای دست فروشان تهیه شده اما همه انجا حضور پیدا نمی کنند زیرا تعدادی از آنها دوست دارند کنار خیابان باشند اگر مردم می خواهند اینها خیابانها را بگیرند ما حرفی نداریم.

گفتنی است کتک خوردن بانوی دستفروش توسط مامور سد معبر شهرداری موجب جریحه دار شدن افکار عمومی شده و تاکنون شهردار فومن(اینجا) و امام جمعه این شهرستان به این مضووع واکنش نشان داده اند(اینجا)

 

Share