در گفتگو با دیارمیرزا مطرح شد

واکنش خسته بند به عضویتش در فراکسیون مناطق ترک نشین: دلیل این شایعات را متوجه نمی‎شوم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا خسته بند در بخش دیگری از اظهارات خود در خصوص شایعات ایجاد شده در فضای مجازی مبنی بر عضویتش در فراکسیون فراکسیون مناطق ترک نشین اظهار کرد: ترک زبان ها، فارس زبان ها و گیلکی زبان ها همه ایرانی هستیم و تاکنون بنده وارد گروه زبان ها نشده ام و دلیل این شایعات را نیز متوجه نمی شوم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسن خسته بند نماینده مردم انزلی در گفتکو با دیارمیرزا با اشاره به وضعیت پسماند این شهرستان اظهار کرد: مسئله پسماند تحت اعتبارات ملی است و شهرداری در این زمینه فعالیت های لازم مرتبط با وظایفش را انجام می‎دهد و هر زمان که وزارت کشور اعتباراتی را تدوین کرده شهرداری کارها را قدم به قدم به جلو برده است.khasteban_2016-09-16_19-01-56

وی با بیان اینکه طبق ارزیابی ها و با در نظر گرفتن وضعیت موجود بندرانزلی در حوزه پسماند از تمام شهرستان های استان جلوتر بوده است, یادآور شد: با کمک فرماندار و اعتباراتی که در این زمینه کسب خواهد شد درصدد بهبود وضعیت پسماند هستیم.

خسته بند به کاهش درآمد شهرداری با توجه به رکود در ساخت و ساز اشاره کرد و گفت: از سوی دیگر بسیاری از اعتبارات توسط سایر دستگاه ها به شهرداری داده نشده و به همین دلیل پروژه ها آرام آرام پیش می رود.

نماینده مردم انزلی متذکر شد: اما این دلیل نمی شود که در برخی امور کوتاهی صورت گیرد و بنده هم از مجموع عملکرد شهرداری راضی نیستم و در آینده بنده و فرماندار برای کاهش مشکلات به کمک شهرداری خواهیم آمد.

خسته بند در بخش دیگری از اظهارات خود در خصوص شایعات ایجاد شده در فضای مجازی مبنی بر عضویتش در فراکسیون فراکسیون مناطق ترک نشین اظهار کرد: ترک زبان ها، فارس زبان ها و گیلکی زبان ها همه ایرانی هستیم و تاکنون بنده وارد گروه زبان ها نشده ام و دلیل این شایعات را نیز متوجه نمی شوم.

وی افزود: آذری زبان ها فراکسیونی تشکیل دادند و نمایندگان شهرستان هایی که دارای گویش آذری هستند به آن فراکسیون دعوت شدند و گیلان نیز شامل آنها نمی شود به عنوان گیلک و فارسی زبان در مجلس حضور دارم و عضو فراکسیون نشده ام.

نماینده مردم انزلی در خصوص انتخابات آینده شورای شهر نیز اظهار کرد: باید افرادی وارد شورا شوند که به مردم خدمت کنند و شعار ندهند، تبلیغات کاذب و حرف نباشند و فریبکاری نکنند.

خسته بند توسعه انزلی را نیازمند اعتبارات دانست و گفت: در شرایط فعلی اعتبارات خوبی اختصاص پیدا نکرده است اما همه چیز پول نیست و مدیریت خوب نیز باید در دستور کار قرار بگیرد.

 

Share