وانت‌های بی‌کیفیت را بشناسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،وانت‌های سایپا ۱۵۱، مزدا تک کابین، مزدا دوکابین، دیزل زامیاد، آریسان و وانت نیسان دوگانه‌سوز در پایین‌ترین سطح کیفی قرار دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران هر ماهه کیفیت خودروهای تولیدی در کشور را بررسی کرده و گزارش ارزیابی کیفی آنها را منتشر می‌کند. براساس این گزارش‌ها نزدیک به صد درصد وانت‌های تولیدی در ایران کیفیت پایینی دارند.۵۷۳۵۲۲۹۲

در مدل ارزیابی کیفی، خودروها براساس کیفیت‌شان بین یک تا پنج ستاره کیفی دریافت می‌کنند. یک ستاره پایین‌ترین سطح و پنج ستاره بالاترین سطح کیفی را نشان می‌دهد.

براساس گزارش ارزیابی کیفی وانت‌های تولیدی در مهر ماه امسال، از بین هفت مدل وانت تولیدی از سوی خودروسازان داخلی تنها یک وانت (وانت تندر) سه ستاره کیفی را کسب کرده و مابقی در پایین‌ترین سطح کیفی قرار گرفته‌اند.

گذشته از وانت تندر، باقی وانت‌های تولیدی از سوی خودروسازان داخلی شامل وانت سایپا ۱۵۱، مزدا تک کابین، مزدا دوکابین، دیزل زامیاد، آریسان و وانت نیسان دوگانه‌سوز تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

در چنین وضعیتی مشتریان خودروهای وانت حق انتخاب چندانی نداشته و مجبور به تامین خودروی مورد نیاز خود از میان چند خودروی با کیفیت پایین هستند.

Share