طی نامه رسمی به ورزش و جوانان گیلان عنوان شد:

هیات فوتبال گیلان خواستار انسداد سایت باشگاه سپیدرود رشت شد/ اخبار این سایت در جهت منافع و اهداف باشگاه نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، هیات فوتبال گیلان به دلیل انتشار مطالبی که به هیچ وجه به نفع تیم فوتبال سپیدرود نیست، طی نامه ای به مدیر کل ورزش جوانان استان خواستار انسداد سایت موصوف به سایت رسمی باشگاه سپیدرود رشت از مبادی ذیربط شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی هات فوتبال گیلان، طی نامه ای از سوی هیات فوتبال گیلان به مسعود رهنما مدیر کل ورزش و جوانان، به دلیل انتشار مطالبی در سایتی که موصوف به سایت رسمی باشگاه سپیدرودرشت می باشد، خواستار انسداد این سایت از طریق مبادی ذیربط شد.

footbalntitled

هیات فوتبال گیلان اعلام کرد، چون مسوولیت اداره باشگاه سپیدرود رشت از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان به این هیات سپرده شده است و ارگانى تحت عنوان سایت رسمى باشگاه سپیدرود رشت بدون اطلاع این هیات اقدام به نشر تفاسیر و اخبارى را نموده، در جهت منافع و اهداف باشگاه نیست این امر موجبات اعتراض کادر فنى، بازیکنان و هواداران و علاقمندان این باشگاه مردمى را فراهم نموده  است. لذا ضمن تقاضاى انسداد سایت مذکور از مبادى ذیربط  اعلام میدارد، برهم زدن ارامش تیم فوتبال مقتدر سپیدرود و تشویش اذهان عمومى را به هیچ وجه تحمل نکرده لذا هواداران دلسوز این باشگاه و رسانه های استان می توانند اخبار و رویدادهای مربوط به این باشگاه را تا تحویل یا تغییر سایت جدید باشگاه از طریق سایت هیات فوتبال گیلان پیگیری کنند.

متن نامه به شرح زیر می باشد:

«جناب آقای دکتر مسعود رهنما

مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان گیلان

باسلام و احترام

نظر به اینکه مسئولین قبلی باشگاه سپیدرود رشت به اظهار ناتوانی از اداره تیم فوتبال آن باشگاه حاضر در رقابت های لیگ دسته اول جام آزادگان و باعنایت به اوامر جنابعالی مسئولیت هدایت تیم فوتبال سپیدرود رشت به این هیأت واگذار گردید لذا در این راستا نهایت تلاش، دقت نظر بعمل آمده تا تیم مذکور با آرامش نسبت به تحقق اهداف خود گام بردارد که بحول قوه الهی این روند به شایستگی طی شده است.

مع الاسف از تاریخ واگذاری باشگاه به هیأت فوتبال سایتی تحت عنوان سایت رسمی باشگاه سپیدرود با انتشار مطالبی که به هیچوجه به نفع تیم فوتبال سپیدرود نیست مترصد تخریب روحیه  این تیم مقتدر می باشند که این امر ضمن تشویش اذهان عمومی موجب اعتراض کادرفنی ، بازیکنان،هواداران و علاقمندان تیم شده است. لذا خواهشمند است دستور فرمائید مبادی ذیربط نسبت به انسداد سایت موصوف اقدام لازم را معمول دارند.

بدیهی است کلیه اخبار و اطلاعات باشگاه سپیدرود رشت همانگونه که قبلاً اعلام گردید از طریق سایت هیأت فوتبال استان گیلان انتشار می یابد.

تیم سپیدرود رشت هم اکنون با ۲۸ امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان قرار دارد.»

Share