امام جمعه آستارا

نصب بنرها و پرده‌ها تهدید و معضلی برای زیبایی آستارا است/با ادامه این روند شهر بام‌های سفالی به شهر بنرها تبدیل می‌شود/ برخی مسؤولان نمی‌خواهند پرده و بنر انتصاب خود را از شهرستان جمع‌آوری کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس شورای فرهنگ عمومی آستارا گفت: نصب بی‌رویه بنر و پرده‌های تبلیغاتی، آستارا را به شهر بنرها تبدیل می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا با انتقاد از نصب بی‌رویه بنرها و پرده‌های تبریک در این شهرستان اظهار کرد: نصب این بنرها و پرده‌ها تهدید و معضلی برای زیبایی شهر آستارا است.۱۶۳۵۴۵۱-۸۴۰x420

وی به نصب هزاران بنر و پرده تبریک در آستارا به مناسبت‌های مختلف نظیر قبولی در دکتری، انتصابات، به دنیا آمدن فرزند و از دنیا رفتن بستگان و… اشاره کرد و افزود: در جلسات شورای فرهنگ عمومی شهرستان بارها این معضل با مسؤولان ذیربط مطرح شده است.

امام جمعه آستارا نصب بنر و پرده تبریک را نوعی اسراف و زیاده‌روی در هزینه‌ها دانست و گفت: زیبایی‌های بالفعل و در معرض دید این شهرستان به واسطه وجود هزاران بنر و پرده تبریک در سایه قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه از برخی انتصابات چندین ماه گذشته است، ادامه داد: با وجود این موضوع برخی از مسؤولان نمی‌خواهند پرده و بنر انتصاب خود را از شهرستان جمع‌آوری کنند و این نشان از تکبر، خودپسندی و خودبزرگ‌ بینی بعضی از آنها را دارد.

حافظ‌نیا تصریح کرد: با این رویه پس از گذشت مدت زمانی، آستارا شهر بام‌های سفالی به شهر بنرها تبدیل می‌شود.

وی از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر خواست تا به عنوان متولیان شهر معضل مذکور را در اولویت کار خود قرار دهند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی آستارا بر ضرورت ضابطه‌مند و قانون‌مند شدن نصب بنرها و پرده‌ها در این شهرستان تأکید کرد و متذکر شد: نباید جو شهرستان به گونه‌ای باشد که هر کس با هر بهانه‌ای اقدام به نصب بنر و پرده کند.

Share