در پایان دوازدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی؛

نشان مسئولیت اجتماعی و عنوان روابط عمومی برتر سال ۹۴ کشور به فاطمه قدیمی رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دوازدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی، با موضوع روابط عمومی و تغییر برای پیشرفت، ۲۵ و ۲۶ آبان در مرکز همایش های کتابخانه ملی تهران برگزار شد و روز چهارشنبه با برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دوازدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی، با موضوع روابط عمومی و تغییر برای پیشرفت، ۲۵ و ۲۶ آبان در مرکز همایش های کتابخانه ملی تهران برگزار شد و روز چهارشنبه با برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی نفرات برتر به پایان رسید.photo_2016-11-18_11-24-05

در این دوره ۸ استاد از چهار کشور ایران، انگلیس، هلند و بلغارستان، با اهدافی چون توانمندسازی دست اندرکاران این حوزه، تدریس و سخنرانی کردند و بیش از ۵۰۰ نفر از کارگزاران روابط عمومی های کشور در آن حضور داشتند.

حجت الاسلام نصراله پژمان فر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، هوشمند سفیدی دبیر کل دوازدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و دکتر بارت دی وریس رییس انجمن روابط عمومی جهان از جمله چهره های شاخص حاضر در مراسم اختتامیه بودند. در مراسم اختتامیه، ماکزیم بهار استاد بلغارستانی و رئیس مشاوره بین المللی و همچنین خریستو پولنداکف سفیر بلغارستان نیز حضور داشتند.

انتخاب فاطمه قدیمی به عنوان یکی از مدیران برتر روابط عمومی سال ۹۴

بنا بر ارزیابی و جمع بندی هیات داوران جشنواره برترین های روابط عمومی ایران، فاطمه قدیمی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت، عنوان مدیر برتر روابط عمومی در سال ۹۴را به خود اختصاص داد.

در بخش مدیران برتر روابط عمومی علاوه بر فاطمه قدیمی مدیر واحد ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، هادی نباتی نژاد از شهرداری اصفهان، داوود نعمتی انارکی از سازمان صدا و سیما، فرشاد فخیمی از بانک شهر، علی جهانی از بانک صادرات، مسعود ایزدی از بانک مسکن، محمد ناظمی اردکانی از شرکت فولاد اصفهان و مجید بوجارزاده از شرکت ملی گاز ایران نیز عنوان مدیر برتر روابط عمومی سال ۹۴ را به خود اختصاص دادند.

نشان مسئولیت اجتماعی به  مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت رسید

در بخشی از این مراسم نشان مسئولیت اجتماعی به روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت رسید.
این نشان به دلیل توجه به وظایف شهروندی و اجتماعی و عملکرد عام المنفعه و اهتمام برای حفظ کرامت مشتریان و رعایت استانداردهای ارتباطی با آنان بر اساس رای هیات داوران دوازدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی به فاطمه قدیمی اهدا شد.

Share