سخنگوی دولت در جلسه فراکسیون امید

نجفی، سلطانی‌فر و صالحی‌امیری وزیران پیشنهادی دولت هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سخنگوی دولت در جلسه فراکسیون امید نامزدهای نهایی دولت برای وزارتخانه های ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر، سخنگوی دولت در جلسه فراکسیون امید نامزدهای نهایی دولت برای وزارتخانه های ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی را اعلام کرد.

nobakhto_2016-09-17_00-00-51محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و سخنگوی دولت و حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در جلسه صبح یکشنبه فراکسیون امید حضور یافتند.

نوبخت در این جلسه به سوالات و انتقادات نمایندگان در خصوص تعامل دولت با فراکسیون امید پاسخ داد.

در این جلسه، امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور گزینه‌های دولت برای سه وزارتخانه ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی که امروز به صحن علنی معرفی خواهند شد را اعلام کرد.

بر اساس این اعلام قرار است امروز طی نامه‌ای نجفی به عنوان نامزد پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش، صالحی امیری به عنوان نامزد دولت برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سلطانی فر به عنوان نامزد وزارت ورزش و جوانان به صحن علنی مجلس معرفی شوند.

در این جلسه با اعضای فراکسیون امید پیرامون رای به کاندیداهای موردنظر دولت برای وزارتخانه‌های فرهنگ، ورزش و آموزش و پرورش نیز مذاکراتی صورت گرفته است.

tel final1

Share