سرپرست هیات تکواندو استان گیلان در جمع خبرنگاران:

میراثی که روسای سابق هیات تکواندو به جا گذاشتند چیزی جز بدهی نبود/ باعث تاسف است که گیلان مجبور است هوگوی الکترونیکی را از سایر استان‎ها قرض بگیرد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرپرست هیات تکواندو گیلان گفت: این هیات دارای درآمد بالایی است اما متاسفانه روسای قبلی آن اسراف زیادی کردند و حساب مشخصی از خود برجای نگذاشتند و آنچه که اکنون برای ما مانده است بازپرداخت قروض مسئولین قبلی هیات است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محسن سترگی سرپرست هیات تکواندو استان گیلان در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه زمانی که در شهریور ماه سال جاری حکم سرپرستی هیات تکواندو را از پولادگر رئیس فدراسیون گرفتم انتقادات زیادی نسبت به این انتصاب شد، اظهار کرد: می‎گفتند بنده از بدنه خانواده تکواندو نیستم درحالیکه سالها عضو هیات ریسه تکواندو بودم.setorgi_1473100154

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت، سرپرست هیات تکواندو استان گیلان با تاکید بر اینکه آنچه به او از هیات تکواندو تحویل داده شد میراثی جز بدهی نبود، اظهار کرد: اعضای فعال و غیر فعال هیات تکواندو ۲۳ هزار و ۶۳۴ نفر است که از این تعداد ۸ هزار و ۲۵ نفر فعال هستند و برنامه دارم که این تعداد را افزایش دهم و امید دارم همه ی ۲۳ هزار نفر را فعال کنم.

وی در خصوص مربیان بین المللی گیلان گفت: در سطح مربی درجه ۲ یک نفر،در مربی گری درجه ۳ نیز دوازده نفر آقا و ۹ نفر خانوم هستند که از نظر بنده آمار بسیاری ضعیفی است.

سترگی به اجباری شدن قانون هوگوی الکترونیکی از سال ۹۴ اشاره کرد و گفت: استان گیلان جز اولین استانی هایی بود که هیات تکواندو داشت اما اکنون برای داشتن یک هوگوی الکترونیکی باید از استان های دیگر اجاره کند و این باعث تاسف است برای استانی که دارای قدمت زیادی در ورزش رزمی دارد.

سرپرست هیات تکواندو گیلان افزود: این هیات دارای درآمد بالایی است اما متاسفانه روسای قبلی آن اسراف زیادی کردند و حساب مشخصی از خود برجای نگذاشتند و آنچه که اکنون برای ما مانده است بازپرداخت قروض مسئولین قبلی هیات است.

سترکی با بیان اینکه سالیانه ۳ هزار نفر در آزمون هیات تکواندو شرکت می‎کنند، متذکر شد: ورودی هر یک از آنها بین ۷ هزار ۲۵۰ تومان است که رقمی قابل توجه به هیات خواهد رسید اما با وجود این امر تنها بدهی و قرض برای هیات تکواندو باقیمانده است.

وی افزود: تکواندو متعلق به کسی نیست و هر کس که دلسوز این ورزش است در این هیات قرار دارد و سعی میکند برای رشد و ترقی آن گامی موثر بردارد و من این قول را به مردم و همه ورزشکاران تکواندو می‎دهم که هیات تکواندو را بدون قرض و بدهی تحویل رئیس بعدی دهم، بطوریکه دارای افتخارات ملی بسیاری نیز باشد.

برگزاری مسابقات تکواندو رده سنی خردسالان در رشت

در ادامه نایب رئیس هیات تکواندو با اشاره به مسابقات کشوری که در خراسان در حال برگزاری است، گفت: در حال حاضر تیم جوانان و بزرگسالان آقایان و بانوان به استان خراسان و مشهد مقدس برای شرکت در مسابقات کشوری تکواندو اعزام شده اند که در این مسابقات سه داور گیلانی نیز کار قضاوت را برعهده دارند.

زهرا پایاب با اشاره به اینکه هفتم آبان ماه جاری مسابقات خردسالان در یادگار امام رشت برگزار می‎شود گفت: می‎خواهیم چند دستگی در تکواندو استان را از بین ببریم و از پیشکسوتان این عرصه برای ارتقای تکواندو در استان و کشور استفاده کنیم.

tel final1

Share