نماینده مردم رودسر در مجلس

مردم تمایلی به جناح بندی‌ها ندارند/انتخابات در کشور ما حزبی و جناحی نیست/تاکنون جمع بندی بر روی گزینه اصولگرایان انجام نشده است/اصولگرایان زود هنگام به انتخابات ورود نخواهند کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،یک نماینده اصولگرای مجلس با اشاره به این که اصولگرایان در انتخابات گذشته نتوانستند به اجماع برسند گفت: در مورد گزینه‌ای احتمالی این جریان نیز تاکنون جمع بندی انجام نشده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از ایسنا،یک نماینده اصولگرای مجلس با اشاره به این که اصولگرایان در انتخابات گذشته نتوانستند به اجماع برسند گفت: در مورد گزینه‌ای احتمالی این جریان نیز تاکنون جمع بندی انجام نشده است.

abasio_2016-10-04_22-47-19اسدالله عباسی با بیان اینکه انتخابات در کشور ما حزبی و جناحی نیست اظهار کرد: قطعا در انتخابات مردم با تجاربی که دارند آگاهانه ورود کرده و تصمیم خود را عملی می‌کنند؛ در عین حال که کاری به جناح بندی‌ها هم ندارند.

این نماینده مجلس یادآور شد: باید این فرصت را به دولت دهیم که تا پایان سال ۹۵ کارنامه خود را به مردم ارائه دهد؛ البته به این نکته هم باید توجه داشت که این احتمال وجود دارد مردم با بزرگانی مشورت کنند اما خیلی تمایلی به جناح بندی‌ها ندارند.

نماینده مردم رودسر در مجلس درباره تصمیم های اصولگرایان برای ورود و حمایت از کاندیدای مورد نظرشان گفت: اصولگرایان روی هم رفته منتظر خواهند بود و به موقع تصمیم خواهند گرفت اما هنوز جلساتی شکل نگرفته است.

وی با تاکید بر این که اصولگرایان زود هنگام به انتخابات ورود نخواهند کرد ابراز کرد: قطعا عقلانیت سیاسی حکم می کند که باید صبر کرده و در موقع مناسب کاندیدای مورد نظر را به مردم معرفی کرد.

عباسی درباره اینکه آیا حضور نداشتن احمدی نژاد این فرصت را برای اصولگرایان فراهم می کند که بر روی یک کاندیدا اجماع داشته باشند، گفت: بله، این احتمال وجود دارد، زیرا اصولگرایان در انتخابات گذشته به اجماع نرسیده و آراء‌شان متفرق بود.

این نماینده اصولگرای مجلس در ادامه اظهار کرد: به ویژه در بحث انتخابات ریاست جمهوری اصلاح طلبان به یک کاندیدای واحد رسیدند، اما برای اصولگرایان این طور نبود لذا نتوانستند نقش تعیین کننده‌ای داشته باشند.

وی تاکید کرد: البته در انتخابات پیش رو احتمال دارد که این اجماع وجود داشته باشد اما از طرف دیگر عملکرد دولت در چند ماه باقیمانده هم تاثیر گذار است که آیا می‌تواند رضایت مردم و بدنه جامعه را جلب کند یا خیر.

این نماینده مجلس درباره کاندیداهای احتمالی که از طرف جریان اصولگرایی مطرح می‌شود، بیان کرد: چنین حدس‌ها و احتمالات را جدی نباید بگیریم تاکنون هم نه جمع بندی انجام شده و نه نام گزینه مورد نظری را شنیده‌ام.

tel final1

Share