علوی در گفتگو با دیارمیرزا مطرح کرد

مدیریت صحیح مهمترین عامل موفقیت شهرداری منطقه یک رشت در تحقق بودجه است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت با بیان اینکه انتخاب مدیران و رقم بودجه تماما با نظر شهردار رشت بوده است یادآور شد: امروز باید شهردار نسبت به عملکرد مدیران خود پاسخگو باشد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا گفت: توان مدیریت نفر اول هر مجموعه ای در عملکرد خود او و زیر مجموعه اش تاثیر زیادی دارد و همچنین توان پذیرش نیروهای مجموعه نیز بسیار موثر در رسیدن اهداف ان سازمان یا مجموعه است.۰۱۳alavi

امیرحسین علوی به عملکرد موفقیت آمیز منطقه یک شهرداری رشت در تحقق درآمدها اشاره کرد و در خصوص دلایل این موضوع گفت: منطقه یک از لحاظ اقلیمی در بین مناطق دارای ارزش تجاری بالایی است اما تجربه نشان داده است که پتاسیل مدیریت نقش موثر در تامین درآمدهای شهرداری دارد.

وی افزود: اما در همین منطقه مدیران دیگری بودند که در تحقق بودجه از خودشان ضعف نشان دادند.

علوی بر لزوم تحقق درآمدهای شهرداری اشاره کرد و گفت: هنگامی که در مورد بودجه مناطق برنامه ریزی صورت می‌گیرد این طبیعی است که کمترین انتظار از شهرداران مناطق تحقق بودجه تعیین شده است و آنها باید در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت با بیان اینکه انتخاب مدیران و رقم بودجه تماما با نظر شهردار رشت بوده است یادآور شد:  امروز باید شهردار نسبت به عملکرد مدیران خود پاسخگو باشد و آقای ثابت قدم باید در این زمینه گزارش کامل و جامعی به شورا ارایه دهند.

گفتنی است میزان تحقق درآمدهای منطقه دو منفی ۴۶ درصد، منطقه سه را منفی ۴۰ درصد، منطقه چهار منفی ۵۰ درصد و منطقه پنج منفی ۶۶ درصد بوده است و محمد پورناصرانی شهردار منطقه یک رشت، با منفی ۲۰ درصد بیشترین تحقق درآمدی را داشته است.

لزوم پاسخگویی شهردار رشت در رابطه با کنده کاری پیاده راه فرهنگی

عضو شورای شهر رشت در ادامه اظهارات خود بر لزوم حفظ بیت المال در ساخت پیاده راه فرهنگی رشت تاکید کرد و با اشاره به کنده کاری های چند وقت اخیر اظهار کرد: طرح سوال از شهردار رشت در همین رابطه توسط بنده به ریاست شورا ارسال شده و از شهردار رشت می‎خواهم که روز یکشنبه برای پاسخ گویی به صحن شورا بیاید.

به گزارش دیارمیرزا طبق اظهارات شهردار منطقه دو رشت و مدیرعامل سازمان زیباسازی افزایش فضای سبز در راستای تامین نظر مردم از دلایل کنده کاری های چند وقت اخیر بوده است.

Share