پس از پایان شمارش آرا

مجلس دهم به هر سه وزیر پیشنهادی دولت یازدهم رای اعتماد داد+ آرا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نشست بررسی برنامه و صلاحیت سه وزیر پیشنهادی با حضور و سخنرانی حجت الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور، برای دفاع از صلاحیت و برنامه‌های ۳ وزیر پیشنهادی ارشاد، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی در حالی از صبح امروز با حضور رئیس جمهور برگزار شد که نشست تا نوبت عصر طول کشید.%d8%af%d9%88%d9%84%d8%aa1

در نهایت پس از سخنان رئیس جمهور، وزرای پیشنهادی و مخالفان و موافقان وزیر رای گیری در خصوص وزرای پیشنهادی صورت گرفت که نتایج آن به شرح زیر است:

مسعود سلطانی فر برای وزارت ورزش و جوانان از مجموع ۲۷۴ رای با  ۱۹۳ رای موافق, ۷۲ رای مخالف و ۹ رای ممتنع از مجلس رای اعتماد گرفت.

سیدرضا صالحی امیری برای وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی از مجموع ۲۷۵ رای اخذ شده با ۱۸۰ رای موافق, ۸۹ رای مخالف و ۶ رای ممتنع از مجلس رای اعتماد گرفت.

فخرالدین احمدی دانش آشتیانی برای وزارت آموزش و پرورش نیز از مجموع ۲۷۴ رای اخذ شده با ۱۵۷ رای موافق, ۱۱۱ رای مخالف و ۶ رای ممتنع از مجلس رای اعتماد گرفت.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،حسن خسته بند،محمود شکری، ولی داداشی, محمدصادق حسنی, محمدمهدی افتخاری, کاظم دلخوش, منوچهر جمالی, اسدالله عباسی
tel final1

Share