جعفرزاده:

مجلس به هر یک از ۳ وزیر رای ندهد به وزارت‌خانه آنها ظلم کرده است/فضای مجلس مثبت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، غلامعلی جعفرزاده عضو فراکسیون مستقلین ولایی در مورد وزرای پیشنهادی برای وزارتخانه های ورزش، آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در شرایط فعلی این سه گزینه ها بهترین گزینه ها برای این سه وزارت‌خانه هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از عصر ایران، غلامعلی جعفرزاده عضو فراکسیون مستقلین ولایی در مورد وزرای پیشنهادی برای وزارتخانه های ورزش، آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در شرایط فعلی این سه گزینه ها بهترین گزینه ها برای این سه وزارت‌خانه هستند.

jafarzadeto_2016-10-16_19-49-43نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هفت ماه دیگر تا پایان عمر دولت یازدهم باقی مانده است و عقل حکم می‌کرد افرادی را رییس جمهور انتخاب کند که با دولت هماهنگ باشند و اگر افرادی معرفی می‌شدند که با دولت هماهنگ نبودند زمان زیادی را برای هماهنگی با فضای هیات دولت، نوع ادبیات و اخلاق رییس جمهور لازم داشتند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه خاطر نشان کرد: از نظر ما کسی که می‌خواهد در حال حاضر وزیر شود ۴ ماه از ۷ ماه را عملا نمی‌تواند کاری انجام دهد چراکه بودجه ۴ماه از قبل بسته شده است و یک ماه هم انتخابات است و درواقع وزیر جدید عملا نمی‌تواند کاری انجام دهد .

این نماینده اصول‌گرای مجلس تاکید کرد: اگر مجلس هر کدام از این وزرا را رد کند ظلم به آن وزارت‌خانه انجام داده‌ است. چون در بودجه ۹۶ کسی را نخواهند داشت از بودجه آن نهاد دفاع کند و قطعا آن وزارتخانه‌ها به مشکل برمی‌خورند و از طرف دیگر بخش‌های مربوط به این سه وزارتخانه در برنامه ششم بدون سرپرست می‌مانند.

جعفرزاده افزود: در حال حاضر فضای مجلس نسبت برای رای اعتماد به سه وزیر پیشنهادی مثبت است البته استقبال از آقای صالحی امیری خیلی بیشتر است و همه گروه‌ها در مجلس از وی استقبال کردند.

tel final1

Share