سرمربی تیم سپیدرود رشت

لازم شود نام افرادی که چوب لای چرخ می‌گذارند و مانع حل مشکلات سپیدرود رشت هستند را رسانه‌ای می‌کنم/هواداران از ورود تماشاگرنماها به ورزشگاه جلوگیری کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرمربی تیم سپیدرود رشت با بیان اینکه عامل موفقیت تیمش حمایت هواداران بوده است، از آنها خواست باهوش باشند و از ورود تماشاگرنماها به ورزشگاه جلوگیری کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، علی نظرمحمدی، درباره پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل مس کرمان در  چارچوب هفته سیزدهم لیگ آزادگان گفت: بازی مس کرمان بازی بسیار بسیار سنگینی بود. به این دلیل که باید در بیرون از خانه و در ارتفاع ۱۸۰۰ متری از سطح دریا، مقابل تیمی منسجم مثل مس کرمان بازی میکردیم که روی نیمکت خود، مربی با دانشی مانند منصور ابراهیم زاده را در اختیار داشت.IMG_4492alinazarmohammadi
سرمربی تیم سپیدرود رشت با بیان اینکه مس کرمان را به خوبی آنالیز کرده بودند، ادامه داد: اتفاقا ما براساس نقطه ضعف حریف که روی آن کار کرده بودیم، به گل رسیدیم و تمام روزنه های نفوذی که مس کرمان از عمق برای حمله به حریفانش استفاده می‌کرد را پوشش دادیم. ما سعی کردیم ۲۰ دقیقه اول بازی را در کرمان اداره کنیم تا بازیکنان با شرایط آب و هوایی آنجا وفق پیدا کنند و خدا را شکر توانستیم در نیمه دوم به گل برسیم.
او با اشاره به اینکه اگر خوش شانس‌تر بودند می‌توانستند به گل‌های بیشتری دست پیدا کنند، افزود: به نظر من نتیجه عادلانه بازی ۳ بر یک به سود سپیدرود بود. با این حال ما از این نتیجه و اینکه ساختار دفاعی‌مان همانند بازی‌های پیشین بسیار منسجم بود راضی هستیم. همچنین از اینکه توانستیم روی خلاقیت بازیکنانمان به پیروزی برسیم و به صدر جدول برگردیم خوشحالیم.
نظرمحمدی در ادامه درباره اهداف تیمش برای ادامه بازی ها تا نیم فصل و پس از آن، اظهار کرد: تمام بازی‌های لیگ دسته اول دشوار است و سپیدرود همه تیم‌ها را جدی می‌گیرد. ما برای سربلندی رشت، سپیدرود و خودمان، همه تلاش‌مان را می‌کنیم. مطمئنم خداوند به جمعی که تمام سعی خود را برای موفقیت انجام می‌دهد، کمک کرده و لطفش را شامل آنها می‌کند.
وی تاکید کرد: ما بدنبال کارهای خارق‌العاده نیستیم ولی تمام تلاش‌مان را در طول ۹۰ دقیقه انجام می‌دهیم. من هیچ قولی نمی‌دهم که سپیدرود صعود می‌کند یا قهرمان می‌شود، ولی این قول را می‌دهم که این تیم در همه بازی‌ها با تمام توانش بازی کند.
دروازه‌بان اسبق تیم پگاه گیلان، تماشاگران و هوادارن تیم‌های شمال کشور را از عوامل موفقیت آنها در این فصل لیگ آزادگان عنوان کرد و گفت: بومی بودن تیم سپیدرود از ارکان موفقیتش است، چرا که بازیکنان بخاطر شهر و مردم شهرشان از تمام وجود مایه می‌گذارند. نکته دیگر، تلفیق تجربه و جوانی در سپیدرود است. ما بازیکنان با تجربه‌ای مثل حسین کعبی، هادی تامینی، سیدمحمد حسینی و… در کنار بازیکنان جوان و جویای نامی مانند شایان مصلح، محمدرضا الماس خاله، محمد دادرسی و میلاد قربانزاده که گل سه امتیازی این هفته ما را به ثمر رساند، داریم که سپیدرود را از دیگر تیم‌های حاضر در لیگ یک متمایز کرده است.
سرمربی سپیدرود رشت با بیان اینکه هنوز وضعیت مدیریتی و مالکیتی این باشگاه مشخص نیست، تصریح کرد: با اینکه توانستیم با کمک های حسین هدایتی کمی آرامش را در تیم ایجاد کنیم ولی همچنان مشکلات مالی ما ادامه دارد. امیدواریم تا نیم فصل وضعیت تیم مشخص شود تا بتوانیم برای نیم فصل دوم برنامه های بهتری داشته باشیم. بالاخره توقعات از تیم سپیدرود بالا رفته است و نگرانیم که این روند صعودی ما دچار مشکل شود و شرمنده هواداران‌مان شویم.
او درباره کمک‌هایی که هیئت فوتبال و شهرداری شهر رشت به سپیدرود کرده‌اند، گفت: هیئت فوتبال هزینه‌های جاری سپیدرود را می‌دهد. اسپانسر روی پیراهن سپیدرود هم شهرداری رشت است که دکتر ثابت قدم، هزینه‌های سفر و غذای تیم را تقبل کرده‌اند. مشکل اصلی ما پرداخت حقوق بازیکنان است که نتوانستیم فصل گذشته با آنها تسویه حساب کنیم و این فصل هم بیشتر از سه درصد پرداخت نکرده ایم. ما انتظار داریم وقتی سپیدرود نماد و نگین شهر رشت شده، همه افراد برای بهبود کار همکاری لازم را داشته باشند. انتظار داریم آن عزیزانی که در کارها نقش دارند چوب لای چرخ نگذارند و مانع پیش برد کارها نشوند.
او ادامه داد: امروز که وضعیت سپیدرود بسیار خوب شده و فوتبال گیلان و کشور بر ثبات سپیدرود دست گذاشته اند، همه ما وظیفه داریم که در جهت بهبود کار قدم برداریم و هیچ کس حق ندارد که مانع کارمان شود. من فکر می‌کنم صحبت هایی که پس از بازی با مس کردم باعث شده که این افراد عقب نشینی کنند و دیگر چوب لای چرخ سپیدرود نگذارند. ولی اگر لازم شود ظرف روزهای آینده نام افرادی که مانع حل مشکلات سپیدرود هستند را رسانه ای می‌کنم تا هواداران با این افراد آشنا شوند.

IMG_4489alinazarmohamadiسرمربی تیم سپیدرود رشت در ادامه صحبت‌هایش پیرو آخرین اخطارهای کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت هواداران این تیم در دیدارهای خانگی، از هواداران تیمش درخواست کرد: همانطور که همگان می‌دانند، فرهنگ غنی مردم گیلان به مهمان نوازی و شخصیت والا شهره خاص و عام است. الان تنها دلخوشی تیم ما فقط حمایت‌های عزیزانی است که در همه شرایط حامی تیم هستند.
نظر محمدی ادامه داد: از هواداران خواهش می‌کنم که در جریان ۹۰ دقیقه آرامش خود را حفظ کنند و به داوری و تیم حریف احترام بگذارند. بدانند که کادر فنی و بازیکنان سپیدرود آنقدری عاشق هواداران سپیدرود هستند که از سر و جان شان مایه بگذارند. هوادران با آرامش بازی را دنبال کنند تا خدایی نکرده از حمایت این عزیزان در یک بازی محروم نشویم.
علی نظر محمدی با تاکید بر اینکه هواداران واقعی سپیدرود هیچوقت کارهای ناشایست انجام نمیدهند، گفت: عده‌ای معلوم‌الحال وارد استادیوم می‌شوند تا عقده های شخصی‌شان را خالی کنند. هواداران واقعی فوتبال کسانی هستند که شخصیت دارند و می‌آیند تا از بازی بازیکنانشان لذت ببرند و تشویقشان کنند. همچنین به داور و تیم حریف احترام می‌گذارند. خواهشا هواداران عاشق سپیدرود باهوش باشند و از ورود افراد معلوم الحال به استادیوم جلوگیری کنند یا آنها را به نیروهای امنیتی معرفی کنند.
سرمربی تیم سپیدرود رشت در پایان ضمن اینکه به فدراسیون فوتبال قول داد که تمام تلاشش را انجام می‌دهد تا فضای ورزشگاه عضدی رشت همانند گذشته آرامش داشته باشد، درباره تماشاگران تیمش بیان کرد: تنها دلخوشی کادر فنی و بازیکنان همین هواداران هستند. تمرینات ما همانند تمرینات استقلال و پرسپولیس با حضور پرشور هواداران پیگیری می‌شود. بزرگترین عامل موفقیت سپیدرود حمایت صددرصدی هوادران بوده و ما از نظر تماشاگر از تیم های ثروتمند ایران هستیم.

Share