طی تفاهمنامه بنیاد شهید گیلان با اداره کل انتقال خون استان

فرزندان شهدا و جانبازان ۲۵ درصد به بالا با کارورزی در انتقال خون گیلان از بنیاد شهید حقوق دریافت می‌کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،تفاهمنامه ای بین بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اداره کل انتقال خون استان در راستای اجرای طرح کارورزی فرزندان شهدا و جانبازان بیست و پنج درصد به بالا به منظور کسب تجربه و مهارت و ارتقا دانش علمی و عملی در حین انجام کار و در طول مدتی معین با هماهنگی و نظارت طرفین به امضاء رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، تفاهمنامه ای بین بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اداره کل انتقال خون استان در راستای اجرای طرح کارورزی فرزندان شهدا و جانبازان بیست و پنج درصد به بالا به منظور کسب تجربه و مهارت و ارتقا دانش علمی و عملی در حین انجام کار و در طول مدتی معین با هماهنگی و نظارت طرفین به امضاء رسید.
n00183879-bبا برگزاری جلسات مختلف بین احمد مرادی مدیر کل انتقال خون و ابراهیم طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تفاهم نامه ای به امضاء دو طرف رسید.
بنا به این گزارش، طرح بنیاد شهید و امور ایثارگران در تامین نیروهای مورد نیاز اداره کل انتقال خون استان به صورت کارورزی از میان فرزندان شهدا و جانبازان ۲۵ درصد به بالا از مفاد این تفاهم نامه است.
در این گزارش آمده است؛ در مرحله اول این طرح، حدود ۲۵ نفر بر حسب رشته و نیاز انتقال خون استان گیلان به این اداره کل معرفی می شوند.
در این تفاهمنامه آمده است هر کارورز پس از طی مدت آموزشهای مهارتی و اخذ تاییدیه از سوی مدیریت یا معاونت تخصصی مربوطه موفق به اخذ گواهی آموزشی و مهارت کارورزی از سوی اداره کل انتقال خون گیلان خواهد شد و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان متعهد به پرداخت حقوق و مزایای این افراد است و انتقال خون استان هیچ مسئولیتی در این زمینه ندارد.
پایگاه های انتقال خون استان گیلان در شهرستان های لاهیجان، لنگرود، رودسر، بندرانزلی، تالش، فومن ، آستارا، رودبار، آستانه اشرفیه و رشت فعال است.

tel final1

Share