شهردار منطقه یک رشت در گفتگو با دیارمیرزا

عملکرد خوب شهرداری امید را در مردم زنده کرد/آشتی شیرینی بین شهرداری و مردم رقم خورده/علاقه‎ای به سیاست ندارم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شهردار منطقه یک رشت با بیان علل رشد درآمدی منطقه یک اظهار کرد: یکی از علل رشد درآمدی امسال دریافت مطالبات شهرداری بوده که از سنوات گذشته انباشته شده بود. مردم سالها بود که در شهر کار شاخصی را ندیده بودند اما امروز به دلیل عملکرد خوب شهرداری این جرقه امید را در چشم مردم کاملا مشاهده می‎کنم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد پورناصرانی شهردار منطقه یک رشت در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا با اشاره به رشد درآمد شهرداری منطقه یک نسبت به سال گذشته اظهار کرد: رشد درآمدی منطقه یک قابل محسوس بوده و این منطقه توانسته نسبت به مناطق دیگر مشکلات خودش را حل کند و همچنین بخشی از مشکلات شهرداری مرکز نیز که بر عهده منطقه گذشته شده را مرتفع نماید.

آشتی شیرینی بین شهرداری و مردم رقم خورده/رشد درآمدی شهرداری منطقه یک محسوس است
poornaseranig_0829_resize

شهردار منطقه یک رشت با بیان علل رشد درآمدی منطقه یک اظهار کرد: یکی از علل رشد درآمدی امسال دریافت مطالبات شهرداری بوده که از سنوات گذشته انباشته شده بود.

پورناصرانی افزود: مردم سالها بود که در شهر کار شاخصی را ندیده بودند اما امروز به دلیل عملکرد خوب شهرداری این جرقه امید را در چشم مردم کاملا مشاهده می‎کنم و در یک کلام می‎توان گفت که آشتی شیرینی بین شهرداری و مردم رقم خورده است.

وی با بیان اینکه شیوه های تبدیل طلب از بدهکاران در سالهای گذشته صرفا به صورت نقدی بود، یادآور شد: از زمان ورود آقای ثابت قدم به شهرداری ورق جدیدی باز شد که همه مطالبات به صورت نقدی نباشد و کسانی که بدهی به شهرداری دارند می‎توانند شیوه پرداخت خود را به صورت غیر نقدی یعنی دادن ملک به شهرداری پرداخت کنند.

عدم توانگری مالی شرکت های پیمانکار سبب تاخیر در پرداخت حقوق پاکبان ها شده است

شهردار منطقه یک رشت در ادامه گفت: همین امر سبب شده است که گاها در پرداخت حقوق ها شاهد تاخیراتی بعضا ۱۵ الی ۲۰ روزه باشیم.

پورناصرانی در مورد مطالبات پاکبانان اظهار کرد: پاکبان ها با شرکت های پیمانکار قرارداد امضا کرده اند و نیروی شهرداری نیستند. در قرارداد پیمانکاران با شهرداری آمده است که این شهرکتها باید توان پرداخت ۲ ماه از حقوق کارکنان خود را قبل از اینکه از شهرداری پولی دریافت کند داشته باشند اما برخی از این شرکتها توان مالی لازم ندارند و در قرارداد با آنها ارزشیابی درستی نشده است و در دستور کار داریم برای رفع این موضوع از پیمانکاران دارای توانگری مالی بالا استفاده کنیم.

مطالبات ۸۰ میلیارد تومانی شهرداری منطقه یک /مردم در موفقیت ها شریک هستند

شهردار منطقه یک رشت در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به اینکه شهرداری منطقه یک رشت بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان مطالبات قطعی دارد، گفت: این مطالبات ناشی از آرای کمیسیون ماده صد، ماده ۷۷ و سایر مطالبات است.

 پورناصرانی افزود : شهروندان با پرداخت به موقع  بدهی های خود سبب می‎شوند که شهرداری گام بزرگی برای شهر بردارد و مردم نیز در موفقیت ها شریک هستند.

 وی با بیان اینکه محل محوری سرلوحه همه کارهای ما قرار گرفته است، یادآور شد: درآمدی که از همان محله کسب میشود برای همان محله است و سعی در آبادی آن محله خواهیم کرد.

 شهردار منطقه یک رشت با اشاره به اینکه روند احداث پارک ها در این منطقه ادامه دارد، گفت: تاکنون چهار پارک در این منطقه احداث شده و سعی می‎کنیم که به این رقم تا پایان سال اضافه کنیم.

بازگشایی خیابان رشتیان به معلم تا پایان سال/ سرای محله متعلق به همه‎ی مردم است/ علاقه‎ای به سیاست ندارم

 وی همچنین از بازگشایی خیابان رشتیان به معلم تا پایان امسال خبر داد و گفت: میدان فزرانه به سمت شهرک امام علی و مسیر پیاده رو سازی گل باغ نماز و مبلمان شهری آن از قول هایی است که به مردم خواهیم داد تا پایان سال انجام شود.

پورناصرانی در مورد سرای محله گفت: در این منطقه یک سرای محله وجود دارد و برای احداث سراهای دیگر نیاز به مشارکت همه سازمانها و ادارات داریم. سرای محله متعلق به یک کار خاص یا قشر خاصی نیست بلکه متعلق به همه‎ی مردم است و بنده از همین جا به همه‎ی کسانی که در فعال کردن سرای محله و رونق بخشیدن به آن کمک کنند قول خواهم داد که در کنارشان بمانم.

شهردار منطقه یک رشت در پایان در واکنش به برخی شایعات اظهار کرد: علاقه ای به سیاست ندارم و اینکه می‎گویند می‎خواهم برای انتخابات شورا ورود کنم صحت ندارد. بنده احساس میکنم شهر رشت به تجربه و کارهای اجرایی من بیشتر از کارهای های سیاسی نیاز دارد و در این شهر بزرگانی هستند که بتوان به آنها اعتماد کرد و به واسطه حضورشان در شورا شهر خودمان رشت را ساخت.

tel final1

Share