مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان

ضرورت استفاده از فضای فرهنگی گلزار شهدا برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت/از ظرفیت و تجربیات ایثارگران باید به نحو شایسته استفاده شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عبدالله پاکاری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان یکی از برنامه‌های این بنیاد در حوزه فرهنگی را استفاده از فضای مراکز فرهنگی گلزارهای شهدا و حسینیه‌های شهید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل فارس، عبدالله پاکاری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان یکی از برنامه‌های این بنیاد در حوزه فرهنگی را استفاده از فضای مراکز فرهنگی گلزارهای شهدا و حسینیه‌های شهید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست.

pakari_2016-10-28_12-30-59وی با بیان اینکه در فضای فرهنگی مذکور باید برنامه‌های فاخر با موضوع ایثار و شهادت برای آشنایی نسل‌های جوان و نوجوان جامعه برگزار شود، افزود: باید بتوانیم در این مسیر گام‌های مهمی برداریم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان استفاده از تشکل‌های شاهد و ایثارگر در راستای اتاق فکر بنیاد را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد و گفت: از ظرفیت و تجربیات ایثارگران باید به نحو شایسته استفاده شود.

این مسؤول اقدام‌های خلاقانه، سازنده، کیفی و با مشارکت دیگر دستگاه‌ها در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را شایسته دانست و یادآور شد: علاوه بر خدمات‌رسانی به خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان باید نسبت به ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت و تکریم شهدا و ایثارگران نیز مبادرت ورزید.

پاکاری فداکاری و پیمودن راه شهدا و حرمت گذاشتن به میراث شکوهمند آنها را موجب اقتدار فرهنگی و هویت اصلی و دینی و ملی عنوان کرد.

tel final1

Share