در هفته یازدهم لیگ دسته اول آزادگان

صدرنشینی اشتراکی سپیدرودی ها با تساوی خارج از خانه/برد شیرین ملوانان در هوای سرد انزلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،هفته یازدهم از دور رفت لیگ دسته اول آزادگان با برتری ملوانان در انزلی و تساوی خارج از خانه ارتش سرخ گیلان به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،هفته یازدهم از دور رفت لیگ دسته اول آزادگان یکشنبه دوم آبان ماه با برتری ملوانان و تساوی ارتش سرخ گیلان به کار خود پایان داد.

۲۹۴۷۳۵۶۷۹۳۴۵۸۲۳۵۰۰۳۴۶۱۳۷۲-۳۰۰x227سپیدرودرشت که در یک بازی خارج از خانه به مصاف راه آهن تهران رفته بود،می توانست در صورت برد در این بازی  فاصله خود  را از سایر رقبا در جدول رده بندی لیگ دسته اول کشور افزایش دهد و به یکه تازی خود در صدر جدول ادامه دهد و ازسوی دیگر  راه آهنی که از لیگ برتر به دسته اول سقوط کرده بود در این روزها به شدت  با مشکلات مالی دست و پنجم نرم میکرد و به دنبال برد و کسب سه امتیاز در این بازی بودند تا کمی از وضعیت بحرانی خارج شوند و به جایگاه اصلی خود برگردند که تمامی این عوامل باعث شده بود تا این بازی  برای هر دو تیم  کمی سخت به نظر برسد و بازیکنان جانب  احتیاط را در این مسابقه رعایت بکنند.

۹۰ دقیقه فعالیت دو تیم در میدان حاصلی نداشت و بازیکنان دو تیم هم نتوانستند موقعیت های خطرناکی را روی دروازه یکدیگر خلق کنند تا در نهایت این مسابقه با نتیجه صفر بر صفر به اتمام رسید و سرخ پوشان  صدر نشینی جدول را با خونه به خونه بابل به اشتراک بگذارند، هر چند که کسب دو نتیجه تساوی از دو بازی پی در پی خارج از خانه نتیجه خوبی برای سپیدرود محسوب می گردد.

اما دیگر تیم گیلانی یعنی ملوانان در هوای سرد انزلی موفق شدند یک بازی خانگی دیگر را به سوی خود به پایان برسانند، روزی که محمد مایلی کهن کنار خط حرص و جوش فراوانی خورد.

محمد مایلی کهن و ملوانان موفق شدند دیدار حساس دیگری از بازی های لیگ دسته اول را به سود خود به پایان برسانند، ملوانی ها که در این بازی توانستند با تک گل دقیقه ۸۷ پوریا غلامی، خود را ۲۱ امتیازی کنند و همچنان به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر شناخته شوند.

tel final1

Share