شیردلانی که مدافعان عشق شدند

اگر شهدا و رزمندگان در کارزارهای جنگ سخت دست به رشادت زده اند، چه مطلوب است که همه ما فکر و اندیشه خود را اسلحه کارزار نرم دشمنان کنیم تا مدافع حریم عزت میهن اسلامی باشیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شاید عادت کرده ایم که مرقومه ای را برای مناسبتی نوشته یا بخوانیم، اما بزرگداشت راه و یاد شهید و شهدای دلاوری که برای ناموس و وطن باشد، وقت و زمان و مناسبت نمی شناسد.

استکبار که پس از جنگ های سخت فراوان و پس از آن به جنگ های نرم خصمانه و رندانه روی آورده بود، در حال زمینه سازی ایجاد تفرقه و حرکت به سمت مرز های کشور های اسلامی، خصوصا ایران اسلامی و هم پیمانان اش است.

از اغاز و تاکنون، برای هزارمین بار عقاید و غیرت پیروان مکتب ناب محمدی(ص) و قدرت رزم آوری و بصیرت جوانان و رزمندگان رشید ایران اسلامی، نقشه های آن ها را، به ذره های خاکه از زمین برخاسته طبس گره زد.

جوانانی که هر لحظه بیشتر از قبل برای دفاع از حریم دین و ولایت و ارزش ها مصمم تر می شوند.

استان گیلان که اسوه رشادت و شهادت در طول تاریخ ایران اسلامی بوده است، تا اکنون ۲۳ پرنده عاشق مدافع حرم را روانه آسمان شهادت کرده تا طلایه دار دین مداری، ولایت مداری و وطن پرستی باشد.

این رزم آوران عاشق که وطن پرستی و ناموس پرستی را در عمل خلاصه کرده بودند، گه گاهی مورد تهاجم و تهمت بی رحمانه دشمنام قرار گرفتند تا شهید راه پول جلوه داده شوند که با بصیرت آحاد مردم، این نظریه دشمن، در زیر پای معشوقان ایران اسلامی از موجودیت خارج شد.

هر انسانی که حساب و کتاب را آموخته باشد، یقینا میداند که جان و ارزش آدمی ارزشی بالاتر از مادیات دارد، ارزشی که عشق اش آن را دور از خانواده به مرزهای سرد و گرم سوریه و عراق و … کشانده است.

استان گیلان که نام زرینی در دفتر دلیران دارد، اشک مادران شهید زیادی را در این راه دید تا که جوانان ما امروز پس از انقلاب و دفاع مقدس، دوباره آزادانه و امن در خیابان ها قدم بزنند.

شهرستان فومن که خون پاک ۴۰۵ شهید والامقام را ضامن حفظ ارزش های انقلاب ، دین و میهن اسلامی و امنیت و عزت مردمان شهیدپرور اش کرده است، اکنون مدافعان حرم رشیدی دارد که گمنام و دلیرانه به کارزار حق علیه باطل شتافته اند.

نسل جدید مطمنا اگر از دفاع مقدس فراموش نشدنی خاطرات مکتوب دارند، اکنون در جبهه ای دیگر آینه ایثار زنده از رشادت همشهریانشان را در دست دارند.

قهرمان مداری یکی از خصیصه های مردم ایران بوده و است که این ملت شهید پرور، امروز قهرمانان دفاع از حرم را ارج می نهند.

اگرشهدا و رزمندگان در کارزارهای جنگ سخت دست به رشادت زده اند، چه مطلوب است که همه ما فکر و اندیشه خود را اسلحه کارزار نرم دشمنان کنیم تا مدافع حریم عزت میهن اسلامی باشیم.

مدافعان حرمی که امروز در کنار ترکش سرب های داغ، شب و روزها را میگذرانند، قطعا یکی از مهم ترین اهدافشان حفظ آبرو شهر و میهن شان بود.

آبرویی که شاید با دست و اندیشه پینه بسته میلیون ها پدر و مادر و عالم و زاهد و کارگر و معلم و دانشمند و… بدست آمده است.

اما این روز ها نمیدانیم چرا با کشیده شدن برخی اخبار به صفحات بیگانه، پشت همشهریان مان که شجاعانه به جنگ تزویر و کفر رفته اند را پر از تهی می کنیم.

وقتی که کلیپ سیلی خوردن زن دستفروش پخش می شد، شاید کمتر کسی میدانست که این کلیپ، جوانی که مامور معذوری بودی و از شنیدن ناسزا به پدر مرحوم اش و خوردن ضربات از آنها به ناگاه برای کمتر از چند ثانیه از کوره آرامش در رفت ، از کار بیکار می شود، از بیکار شود تا که بی تدبیری افرادی دیگر، بر دفتر اعمال این رفتگر نوشته شود.

کلیپی که نصفه و نیمه فقط حرکت زشت و ناپسند رفتگر را نشان داد، نه تنها آب را به جوب جریان سازان اش نریخت، بلکه سیل عظیمی شد تا آبرو شهر و آینده رفتگر را با خود ببرد.

رفتگری که با نگرفتن ماه ها حقوق و ساعت های متعدد اضافه کار خارج از عرف، در کاری تخصصی و دور از حضور یک ضابط قضایی انتظامی بکار گرفته شده بود تا یک طرف ترازو که بی تدبیری مسئولان شهرداری و عدم توجه زن دستفروش به قانون بود، بسیار سبک تر از اقدام زشت و زننده رفتگر شود.

اکنوت نیز بسیاری از شهروندان امیدوارند تاکه پس از سیلی خوردن زن دستفروش، قلم ها برای اشک همسران بی گناه و شوهر از کار بیکار شده و بازداشت شده دو کارمند و کارگر شهرداری فومن روی صفحات مجازی نرقصند.

Share