مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان؛

شکل‌گیری هسته‌‌های توانمند در مدارس گیلان/تبعیت از ولی فقیه آخرین آزمون شیعه در عصر غیبت است/حضور خانواده‌ها و دانش‌آموزان در نماز جمعه حائز اهمیت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان گفت: شکل‌گیری هسته‌های توانمند در مدارس از برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، یاسر تقوی امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه رشت با درود به ارواح پاک شهدا به ویژه شهدای دانش‌آموز و مدافع حرم اظهار کرد: تشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در ۱۳ آبان‌ماه سال ۵۸ با حضور در محضر امام(ره) ایجاد شده است.

img_9470

وی افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان طبق منویات امام(ره) و مقام معظم رهبری فعالیت داشته است.

به گفته مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان، براساس اساسنامه این اتحادیه تعمیق ارزش‌های اسلامی بین دانش‌آموزان از رسالت‌های این اتحادیه است.

وی توسعه فضای تربیتی در مدارس را از رسالت‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانست و تصریح کرد: ترویج گفتمان مهدویت و توجه به امام عصر(عج) از برنامه‌های اتحادیه است.

تقوی خاطرنشان کرد: شکل‌گیری هسته‌های توانمند در مدارس از برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان است.

وی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان را سنگر فکری در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان در مدارس عنوان کرد.

این مسؤول، صیانت فکری از دانش‌آموزان با بصیرت‌افزایی و تربیت دینی و انقلابی دانش‌آموزان را از رسالت‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه امروز تبعیت از ولی فقیه آخرین آزمون شیعه در عصر غیبت است، تصریح کرد: نقش خانواده در تربیت دانش‌آموزان بسیار مهم بوده و حضور خانواده‌ها و دانش‌آموزان در نماز جمعه حائز اهمیت است.

Share