در آستانه دیدار مقابل نفت تهران دیارمیرزا به سراغ بازیکنان شهرداری فومن رفت

شهرداری فومن متعلق به کل گیلان است/نیازمند حمایت مالی هستیم/ باید روزی تندیس این جوانان ساخته شود/نباید این تیم را به راحتی از دست بدهیم/می توانیم مقابل نفت پیروز میدان باشیم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اشجاری با قدردانی از حمایت های صورت گرفته گفت: فومن در زمینه فوتبال در استان سابقه ۵۰ ساله دارد اما با حضور در لیگ دسته دو همه ی انهایی که فومن را نمی شناختند این شهر را شناختند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شهرداری فومن بعد از موفقیت در لیگ دسته سوم توانست مقتدرانه به لیگ دسته دوم کشور صعود کند.photo_2016-11-17_11-40-38

 برای اینکه بیشتر از احوالات این تیم اطلاعی به دست آوریم ظهر روز سه شنبه راهی روستای شنبه بازار و مجتمع فرهنگی و ورزشی شهدای آن شدیم.

اگر چه این مجتمع از امکانات کمی برخوردار بوده و زمین چمن آن  بیشتر شبیه زمین خاکی است ولی توانسته پا به پای جوانان شهرمان پیش رفته و انها را اماده میدان نبرد کند.

در حضورمان در این مجتمع ورزشی پای درد و دل جوانان فوتبالیست شهرداری نشستیم.

نیازمند حمایت مالی هستیم/ باید روزی تندیس این جوانان ساخته شود

photo_2016-11-17_11-39-49 حسن اشجاری کاپیتان شهرداری فومن به حضور سه ساله خود در تیم شهرداری فومن اشاره کرد و افزود: بعد از سال ها حضور در سطح اول فوتبال ایران فکر می کردم بازی در لیگ برتر برایم تمام شده زیرا من از ۱۶ سالگی در تیم بزرگسلان و ۱۳ سال بیرون از استان گیلان بازی کردم و بعد از حضور در پاس همدان و ملوان خواستم فوتبال حرفه ای کنار بگذارم  و دنبال مربیگری بروم و در حال حاضر نیز مدرک مربیگری B آسیا را دارم.

وی افزود: تقریبا دو سال و نیم گذشته با شهرداری جلسه ای داشتم و شهردار از بنده کمک خواست و من بر حسب دینی که به مردم شهرم داشتم زیرا فوتبال را با همین مردم شهر و در تیم کشاورز٬ انتظام و ابریشم فومن شروع کرده بودم حس کردم می توانم در این تیم موثر باشم.

 اشجاری با قدردانی از حمایت های صورت گرفته گفت: فومن در زمینه فوتبال در استان سابقه ۵۰ ساله دارد اما با حضور در لیگ دسته دو همه ی انهایی که فومن را نمی شناختند این شهر را شناختند.

اشجاری به قابلیت بالای شهرداری فومن اشاره و تاکید کرد: امیدوارم همه کمک کنند تا این تیم نوپا سر پا بایستد. اگر تیم شهرداری فومن حمایت مالی شود از دغدغه  روحی بازیکنان کاسته می شود و توانایی های آنها بروز و ظهور می یابد.

اشجاری صعود به یک  شانزدهم جام حذفی را یک اتفاق مهم خواند و اظهار کرد: می در صورت حمایت مالی توانیم به لیگ دسته یک صعود کنیم زیرا بچه ها قدرت و توان لازم را دارند و استعداد جوانان تیم شهرداری بالاست.

 وی افزود: در این شهر ما شاهد بنرها برای هر موفقیت هایی هستیم و من امید دارم اگر به لیگ دسته اول و یک برویم باید تندیسهای این جوانان در شهر ساخته شود.

 وی صعود شهرداری به لیگ  دسته یک را یک کار نادر خواند و گفت: جوانان فومن با کمترین امکانات و حقوق و مزایا فوتبال بازی می کنند.

 اشجاری اظهار کرد: امیدوارم بازیکنان جوان شهرداری از تجربیات من استفاده کرده باشند البته بیشتر با من هم بازی و رفیق بودند و اگر گاهی با انها به تندی صحبت کردم٬ نتیجه بازی من با مربیان بزرگ بوده و آن چیزی که از انها یاد گرفتم را تلاش کردم تا به بچه ها انتقال دهم.

وی به بازی مقابل تیم نفت تهران با مربیگری علی دایی اشاره کرد و گفت: دایی الگوی ورزشی و زندگی من است و این بازی مرا به یاد زمانی که رو در روی ایشان بازی کردم می اندازد زمانی که در تیم ملی ایشان سرمربی بود.

وی در پایان تصریح کرد: نتایج بازیهای ما نشان می دهد که از پیش باخته نیستیم.

شهرداری فومن متعلق به کل گیلان است

سید مهدی آقازاده هافبک مهاجم شهرداری فومن با اشاره به حضور سه ساله اش در تیم شهرداری فومن به نبود حامی مالی اشاره کرد و گفت: سفر به شهرستانها هزینه بر است و شهرداری فومن به تنهایی نمی تواند از پس هزینه های یک تیم لیگ دومی برآید.

 وی افزود: برخی از بازیکنان متاهل هستند و دغدغه زندگی و زن و فرزند دارند هرچند با رفتن به داخل زمین مشکلات را فراموش کرده و فقط به تیم فکر می کنند.

 اقازاده به دیدار پیش روی این تیم با نفت تهران اشاره کرد و گفت:ما راهی بازی با تیمی می شویم که  از امکانات زیادی برخوردار است.

 وی تاکید کرد: آمادگی بازیکنان مناسب بوده و می توانیم پیروز میدان باشیم. شهردار فومن هم اکنون متعلق به کل گیلان است و امیدوارم استاندار گیلان و سایر مسئولان از ما حمایت کنند.

می توانیم پیروز میدان باشیم

محسن رحیمی بازیکن جوانی که این روزها خوش درخشیده در گفتگو با ما گفت: از سن ۲۴ سالگی و بعد از اتمام سربازی٬ فوتبال حرفه ای خود را در تیم های انزلی آغاز کردم و با مربیانی چون بهمن صالحی٬ جواد گروهی و داوود نظر محمدی کار کردم.

وی در خصوص دیدار پیش رو با نفت اظهار کرد: اگر بازی خودمان را بکنیم و تحت تاثیر قرار نگیریم با پیروزی بر می گردیم.

رحیمی حمایت مسدولان را مهمترین عامل صعود به لیگ دسته یک خواند و گفت: کادر فنی تیم خیلی خوب است.

نباید این تیم را به راحتی از دست بدهیم

 سید علی یحیی زاده که فوتبال خود را از ۱۴ سالگی و در زمین های خاکی دهستان گوراب پس آغاز کرد و گفت: بچه ها با جان و دل بازی می کنند ولی نباید دغدغه مسائل مالی باید داشته باشند و بدون دغدغه فوتبال کنند.

وی تاکید کرد: جایگاه و منزلت تیم شهرداری را همه بدانند و نباید این تیم را به راحتی  از دست بدهیم زیرا بعد ها افسوس خواهیم خورد.

photo_2016-11-17_11-40-03بازیکنان شهرداری فومن تاریخ ساز شدند

سعید فلاح مربی تیم شهرداری فومن با قدردانی از حضور خبرنگار دیارمیرزا گفت: من فوتبال خود را در رشت و فومن آغاز کردم و حدود ۱۴ سال است که مربیگری میکنم.

 فلاح به حضورش در پگاه و داماش اشاره کرد و گفت: از آقایان مرآت٬ خدابنده لو و مهندس موسوی که کمک کردند تا تیم به این جایگاه برسد تشکر می کنم.

 وی صعود به پله های بالاتر را نیازمند امکانات بیشتر خواند و گفت: ما توانیی داریم جزو چهار تیم باشیم به شرطی که مشکل مالی حل شود.

 فلاح گفت: اگرچه مسئولان پیگیر امور مالی هستند ولی باید به جوانان تیم شهرداری فومن بیشتر توجه شود تا دل مردم با برد آنها شادتر شود.

این مربی با تجربه از کشیده شدن بازی شهرداری فومن در خانواده های این شهر خبر داد و گفت: این باعث خوشحالی است و فرقی نمی کند چه کسی بالای تیم باشد.

 وی زحمات بازیکنان شهرداری فومن را باعث تاریخ ساز شدن آنها خواند و گفت: ورزشکاران ما از داشتن اولین امکانات محرومند.

 فلاح تصریح کرد: کل کادر تیم و بازیکنان ۳۰ نفر است و پرداخت حقوق و مزایای این افراد برای شهرستان فومن چیز خاصی نیست و این در حالی است که هر بازیکن تیم نفت تهران به اندازه خرج یکسال تیم فومن حقوق دریافت می کند.

وی تیم شهرداری را به مانند تیم ملوان برای انزلی خواند و گفت: حیف است این تیم به راحتی از دست برود.

تهیه گزارش: زلیخا صفری راسته کناری

Share