دیارمیرزا گزارش می‎دهد

شهراه در گیلان راه اندازی شد/فراهم شدن زمینه ارتباط مستقیم مردم با مسئولان راه و شهرسازی /گامی در راستای سلامت اداری و حفظ حقوق شهروندی

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سامانه مدیریت ارتباط شهروندی وزارت راه و شهرسازی (شهراه)با حضور علی بخش رستمی مدیر کل دفتر عملکرد و مدیریت عملکرد و رعایت حقوق شهروندی راه و شهرسازی و مدیر کل راه و شهرسازی گیلان به صورت رسمی به بهره برداری رسید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سامانه شهراه در گیلان با حضور مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و رعایت حقوق شهروندی راه و شهرسازی راه اندازی شد.photo_2016-11-06_12-13-52

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت، رستمی در این مراسم اظهار کرد: مطابق قوانین جاری کشوربرای حفظ حقوق شهروندی و ارتقا سلامت اداری کلیه دستگاه های دولتی موظفند از طریق الکترونیک به مردم خدمات ارائه دهند.

وی افزد: به همین منظور اداره راه شهرسازی از آنجایی که بیش از ۵۶۹ خدمت به مردم ارایه می دهد و از اواخر سال ۹۲ مدیر وزارت خاته دستور دادند که سامانه شهراه به صورت درگاه الکترونیک و راهی ارتباطی در دستور کار قرار گیرد که از ابتدای سال ۹۵ به صورت رسمی به بهره برداری رسید.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و رعایت حقوق شهروندی راه و شهرسازی با تاکید بر حقوق شهروندان اظهار کرد: این یک کار سنگین و بزرگی است و تلاش و کمک زیادی شده که بخش عمده از سوالات مردم در این سامانه بارگزاری شود و تا به امروز ۱۵ درصد از اطلاعات در این سامانه بارگذاری شده است.

رستمی اظهار کرد: این سامانه در راستای سلامت اداری, حفظ حقوق شهروندی و دیدار چهره به چهره با وزیر و مسوولان وزارت راه و شهرسازی راه اندازی شده است.

وی در پایان اظهار کرد: سلامت اداری نقش اساسی بر روی توسعه دارد و هر چه به سمت سلامت اداری پیش برویم پروژه ها و اقدامات ما با سرعت بیشتری رقم خواهد خورد و از سوی دیگر مردم باید در جریان بسیاری از اقدامات و جزییات امور قرار گیرند.

گفتنی است در این جلسه بصورت نمادین به سوال یک مخاطب نیز پاسخ داده شد.

با افتتاح سامانه شهراه در استان گیلان ۱۳ شهرستان به این سامانه متصل شدند.

 

photo_2016-11-06_12-13-57 photo_2016-11-06_12-14-01

Share